6 תשובות
לספר אם את מרגישה בטוחה הוא יכול לעזוד
את לא צריכה להסביר זה לגיטימי שזה קשה לספר..
אנונימית
שואל השאלה:
אבל איך אני אומרת? איל אני מתחילה את השיחה?
אבל איך אני אומרת? איל אני מתחילה את השיחה?
אנונימית
קודם כל, אצלי זה היה קצת שונה
אבל אני חושבת שיש משהו דומה בין מה שקרה לי למה שאת עוברת
אז דבר ראשון, תדברי עם ההורים, אצלי ההורים גילו לבד וזה לא הלך טוב
אמא שלי התקשרה למחנך ודיברתי איתו על זה כי הייתי חייבת אבל לי אישית זה היה נורא מביך מול המחנך,
אבל אם את מרגישה בנוח תספרי לו (:
בהצלחה ואת תמיד יכולה לדבר איתי <3
אבל אני חושבת שיש משהו דומה בין מה שקרה לי למה שאת עוברת
אז דבר ראשון, תדברי עם ההורים, אצלי ההורים גילו לבד וזה לא הלך טוב
אמא שלי התקשרה למחנך ודיברתי איתו על זה כי הייתי חייבת אבל לי אישית זה היה נורא מביך מול המחנך,
אבל אם את מרגישה בנוח תספרי לו (:
בהצלחה ואת תמיד יכולה לדבר איתי <3
אם את חושבת שזה מתאים לספר לו אז לכי על זה..
שואל השאלה:
אבל אם אני אומרת שהרגשתי שזה הפריע לו, אז למה בכל זאת החלטתי לספר עכשיו?
אבל אם אני אומרת שהרגשתי שזה הפריע לו, אז למה בכל זאת החלטתי לספר עכשיו?
אנונימית
באותו הנושא: