14 תשובות
מנסיון, כן.
לפחות המחנך שלי לקח את זה ומאוד עזר לי ועשה לי הקלות מטורפות.
כן, אני די בטוח שהוא נורא יבוא לקראתך ויעזור לך
שואל השאלה:
איך לספר לו? מה פתאום אני אבוא ואגיד "יש לי הפרעות אכילה" אחרי חצי שנה שלא הזכרתי כלום בקשר לזה?
אנונימית
תשלחי לו הודעה עכשיו או מחר בבוקר כזה תגידי לו היי מה שלומך, אם אפשר לדבר איתך בבית ספר על משהו או משהו כזה
שואל השאלה:
ואז כשאני מדברת איתו מה אני אומרת? אני מרגישה ממש מובכת לדבר עם מורים
אנונימית
תלכי איתו בהפסקה כזה לאיזה חדר דברי איתו תספרי לו מה שאת מרגישה ותהיי פתוחה איתו, הוא נורא יעריך את זה
שואל השאלה:
סורי שאני חופרת אבל אין ממש זמן לדבר איתו
הוא תמיד עסוק ואני לא רוצה להפריע סתם
אני אבוא אליו ואני לא אדע מה להגיד, אני מפחדת שהוא יחשוב "למה בכלל היא אומרת לי את זה"
אנונימית
תספרי לו על המצב,
אם את הולכת לרופאים וכאלה תגידי לו שזאת הסיבה שאת לא מגיעה לפעמים, ורצית שהוא ידע
הכל טוב, אני די בטוח שהוא לא יחשוב את זה, מחנכים בדרך כלל מאוד אוהבים לעזור, תקבעי איתו לפני
שואל השאלה:
תודה רבה
אנונימית
תקשיבי לדעתי תגידי לו על זה זה יקל עלייך ויעזור לך, גם אם זה טיפה לא נעים או נשמע מוזר
ותעדכני איך הוא הגיב (: בהצלחה
שואל השאלה:
איך להתחיל את השיחה? אני אומרת לא שאני צריכה לדבר איתו ואז..
אני ממש גרועה בדברים האלו
אנונימית
תגידי לו שאת חושבת שיש משהו שנראלך שכדאי לספר לו,
תסבירי לו שיש פעמים שזה מקשה עלייך גם באופן הלימודי (להתרכז, מוטיבציה, לפספס שיעורים)
ובעיקר בגלל זה רצית שהוא ידע,
גם אם זו לא הסיבה שבגללה רצית שהוא ידע ככה תרגישי שלא סתם אמרת לו משהו שלא קשור אליו