4 תשובות
תשתפי. ותגידי לו שאת רוצה לשתף אותו במשהו ותתחילי לספר
אם את חושבת שלומר לו יוכל לגרום לך להרגיש יותר טוב ולחוות תמיכה והכרה מצדו - לחלוטין, כדאי לנסות את זה.
זמן שבו אתם נמצאים לבד זה באמת כנראה העיתוי הכי מתאים.

תגשי אליו, ותגידי לו שהיית רוצה לשתף אותו במשהו. תספרי מה את מרגישה באותו רגע - תגידי שאת לחוצה ולא בטוחה איך להתחיל. לאט לאט, המילים יצופו.

כל הכבוד לך שאת ממשיכה לחפש דברים שיגרמו לך להרגיש טוב יותר.
תספרי אם את חושבת שהוא יוכל לעזור לך
זה יוציא ממך רק טוב אם תשתפי בהצלחה