6 תשובות
תכלס הוא מחנך
אני לא רואה סיבה שהוא צריך לדעת
ההורים שלך יודעים?
הוא כנראה יאמר להורים שלך אם הם לא יודעים-
שואל השאלה:
הם יודעים
אנונימית
אם הם יודעים ואת רוצה שהוא ידע לכי על זה
איך את חושבת שהוא יקבל את זה?
אני אומר פשוט תספרי לו כזה
שואל השאלה:
אני לא יודעת איך הוא יקבל את זה
יכול להיות שהוא יתמוך ויכול להיות שהוא לא יבין למה אני בכלל מספרת לו את זה
אנונימית
כאילו באמת אני מבין יש מצב שהוא באמת חשוב לך וקרוב אלייך
היה לי פעם מחנך שהיה כמו אבא שלי
אם את חושבת שהוא צריך לדעת או שאת רוצה
תאמרי לו
את רוצה שהוא ידע?
שיעזור לך בזה?
ממליצה לך לומר לו שאת רוצה לדבר איתו,
ולהגיד שאת סובלת מהפרעות אכילה אנורקסיה/בולמיה/וכדומה
להגיד שאת צריכה בזה עזרה וחשוב לך לא לשתף את זה ולא לשמור את זה יותר ולהתבייש בזה,
שזה חלק ממך ואת צריכה בזה עזרה.
אני מניחה שהוא יבין אותך ויקבל את זה