10 תשובות
שואל השאלה:
בעצמנו
אנונימי
מתיחות מומלץ גם לפני וגם אחרי
שואל השאלה:
למה בכללית כתוב רק אחרי?
אנונימי
אני ראיתי האמת סרטון שמסביר למה כדאי לעשות אחרי אימון ולא לפני...
אני עושה אחרי תמיד..
הכי חשוב לפני
שואל השאלה:
מאז שאני עושה לפני מרגיש טוב עם זה לא נתפס. אז לא נראלי שישנה את זה
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא מדבר על חימום הליכון אני מדבר על מתיחות כל הגוף
אנונימי
עדיף זה עוזר לשריר שלא התכווץ לא יכאב
גם לפני וגם אחרי
הלפני זה פשוט חימום
לא לפני ולא אחרי...