6 תשובות
אנשים שכבר לא נמצאים בחיים שלך הם כמו דלת סגורה אל תנסי לפרוץ אותה בכוח זה סתם יגרום עוד נזק היא כנראה לא אמורה להיות בחיים שלך יש סיבה שנפגעת ולא פעם אחת אני מאמינה בלתת הזדמנות שנייה אבל שזה כבר יותר מדי צריך להבין שזה לא מתאים ולהתקדם הלאה תחפשי גם אם זה יקח זמן תחפשי אנשים שלא יפגעו בך אנשים מקבלים יותר
שואל השאלה:
אבל זה לא באשמתה :(
כאילו זה כן אבל זה לא
אנונימית
אל תנסי בכוח די אני אומרת לך מניסיון גם בי "חברה" פגעה לא בכוונה עשתה לי מניפולציות ריגשיות מטורפות של מי היה יכול לחשוב על זה בכלל זה במקרה שלי אני מדברת ונתתי לה הרבה הזדמנויות ונחשי מה כלום לא השתנה זה אופי כזה אולי בן אדם שבאמת רוצה יכול לשנות את זה אבל לא שמעתי על מקרים כאלה זה מאוד נדיר אל תקחי סיכון תמשיכי הלאה את בסוף תביני שלא היית צריכה אותה בכלל
שואל השאלה:
לא אבל את לא מבינה היא בחיים לא הייתה פוגעת בי, היא פשוט לא יודעת שהדבר הזה פוגע בי ואני לא אומרת לה את זה כי זה לא משהו שאני יכולה לבקש ממנה לשנות
אנונימית
אז אולי פשוט תנסי לדבר איתה תגידי לה שזה פגע בך ותראי איך תגיב
שואל השאלה:
אחותי אין מצב אני אומרת לה את זה כי קודם כל זה ישנה את כל היחסים בינינו למביכים ולא כמו שהיו, ודבר שני זה לא משהו לגיטימי לבקש ממישהו כי היא גם לא שולטת בזה וגם זה מטומטם.
אני יודעת שקשה לך להבין מה אני מתכוונת ככה אבל זה פשוט מסובך
אנונימית