3 תשובות
תאספי פחיות ובקבוקים ותנקי לאנשים את הבית תעשי ביביסיטר תעזרי לילדים בשיעור בית אם את גרה בביניין אז תנקי אותו ותבקשי כסף מכל השכנים ותנסי למצוא זמן לזה
את יכולה גם למכור מכשירים לא בשימוש ביד שתיים או משהו כזה
שואל השאלה:
אין לי זמן לעבוד כבייביסיטר וההורים שלי ממש שומרים בקורונה אז אנחנו לא יוצאים מהבית כמעט כבר 8 חודשים ואני לא גרה בבניין..
יש לאבא שלי חנות באיביי וניסינו להתחיל למכור משם ולעבוד משם אבל זה לא הלך..
אני אנסה למכור דברים שיש לי בבית שאני לא צריכה, תודה❤
אין לי זמן לעבוד כבייביסיטר וההורים שלי ממש שומרים בקורונה אז אנחנו לא יוצאים מהבית כמעט כבר 8 חודשים ואני לא גרה בבניין..
יש לאבא שלי חנות באיביי וניסינו להתחיל למכור משם ולעבוד משם אבל זה לא הלך..
אני אנסה למכור דברים שיש לי בבית שאני לא צריכה, תודה❤
אנונימית
באותו הנושא: