5 תשובות
לך על זה אין לך מה להפסיד אתה יכול רק ללמוד ולהשתפר מזה
אני חושבת שכדי לך לנסות ולהפך זה יכול לעזור לך להשתפר עוד יותר אם תהיה עם אנשים שמנגנים יותר זמן באותה קבוצה :)))
אתה יכול ללמוד, להשתפר.
וגם אם אתה לא הכי טוב, אז מה..
בהצלחה;)
וגם אם אתה לא הכי טוב, אז מה..
בהצלחה;)
תנסה מניסיון זה דרך מעולה להשתפר ללמוד ולהכיר חברים
אנונימי
אחי,
לך על זה!!
זה יקדם אותך המון,יתן לך בטחון בנגינה,תלמד מזה המון
תצבור הרבה קילומטראז' בתור גיטריסט
בהצלחה גבר
לך על זה!!
זה יקדם אותך המון,יתן לך בטחון בנגינה,תלמד מזה המון
תצבור הרבה קילומטראז' בתור גיטריסט
בהצלחה גבר
באותו הנושא: