8 תשובות
אני ממש מבינה אותך, ואת כלכך חמודה תקשיבי תשגעי אותם על זה, אפילו תבכי להם שעדיין לא התגברת ואת פשוט לא יכולה כרגע. תסבירי את זה גם לאחותך הקטנה אולי תשני את דעתה והיא תעזור לך לשכנע אותם
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא רוצה להגיד להם שעדין לא התגברתי,
ואחותי ממש נעולה על הרעיון הזה
אנונימית
זה באמת מאוד עצוב.. כנראה שההורים שלך ואחותך התגברו אל מה שקרה.. תסבירי להם שאת לא התגברת.. ואם הם לא יבינו תסבירי שאת לא מטפלת בכלב, אלא אם את רוצה.
למה את לא רוצה להגיד שלא התגברת? אין בזה בושה
שואל השאלה:
אני מעדיפה לשמור את המחשבות שלי לעצמי בכל מצב.
אכלנו עכשיו ארוחת צהריים והם התחילו לדבר על איך לקרוא לכלב כיאלו אני בכלל לא שם. והם יודעים מה העמדה שלי לגבי זה
אנונימית
אני ממש מצטערת לדעתי את צריכה לקחת אחד אחד ולדבר איתו על זה במיוחד עם ההורים את צריכה להגיד לכל אחד מה שכתבת פה . אם לא עוזר אז תראי להם את
זה
לא קשור לשאלה אבל אולי כלב יגרום לך להרגיש יותר טוב..?
אולי פשוט תגידי להורים שלך מה את מרגישה במקום העובדה להסתיר שלא התגברת עדיין על הכלב שלך