3 תשובות
שרירי הבטן הם שרירים שעובדים כמעט בכל תרגיל שאת עושה באימון, אפילו מתח / הרמת משקולות. לכן הרבה תוכניות אימונים / מכוני קרוספיט למשל בכלל לא עושים אימוני בטן
לכן כל התרגילי בטן "עובדים", חלקם יותר קשים מאחרים. פשוט מבנה הגוף לא בהכרח ייתן לקוביות בבטן לבלוט החוצה
פלאנק כפיפות בטן שכיבות שמיכה
פלאנק ממש טוב