3 תשובות
שילוב של שניהם הוא טוב סטטי ולא והחשוב ביותר זה עניין ההתנגדות שלך. כלומר הרגשת מתח. לא להתכופף עד הרגליים אתה תדפוק את הגב ואין כאן עבודה.
הרמת רגליים ב90 מעלות מעולה.
מצרף לך לינק לשאלה שעניתי עם תרגילים מומלצים ומעולים
יש כל כך הרבה סוגי תרגילים דינאמיים וסוגי תרגילים סטטיים ויש טובים יותר וטובים פחות ואין הנחייה גורפת. כל תרגיל לגופן וכל מקרה של מתאמן לגופו. שילוב של שני הסוגים כל עוד מכילים תרגילים טובים - זו הדרך.
ד״ר ענת פלדמן מומחית סטיפס
קשה להצביע מה יותר טוב ומה פחות...
הכל שאלה מהי מטרת התרגיל שלך?

עבודה על חיזוק שרירי הבטן היא חשובה ומועילה, בבטן ישנם כמה שרירים אשר בכל תרגיל עובדים בצורה שונה.
על מנת להגיע לתוצאה האפקטיבית ביותר מתוך מחשבה שאנו רוצים לבצע תרגיל בצורה נכונה מבלי לפגוע ולאמץ שרירים אותם אנו לא רוצים להפעיל בזמן התרגיל חשוב לבצע תרגילים תוך שמירה על ייצוב נכון של הגוף והפעלת השריר הרלוונטי אותו נרצה לחזק

בהצלחה!