19 תשובות
התחסנתי
חליתי
התחסנתי
התחסנתי
אף פעם לא חליתי בקורונה
חיסוןן
לא חליתי, לא התחסנתי.
חליתי ולא התחסנתי
חליתי
חליתי
התחסנתי
התחסנתי
חליתי זה היה נורא
חליתי בתחלס אבל לא קשה ככ
לא חליתי וגם לא התחסנתי בכלל
אנונימית
התחסנתי d:
לא הייתי ליד חולים ע"פ מה שידוע לי ולא נכנסתי לבידודים p:
לא הייתי ליד חולים ע"פ מה שידוע לי ולא נכנסתי לבידודים p:
חליתי
ולא עשיתי חיסון
התחסנתי
אף פעם לא חליתי
אף פעם לא חליתי