6 תשובות
170 זה גבוה
אנונימית
ואני בת 13 ומטר 48 מסתדרים עם מה שיש ויורדים בחזרה על כל מי שיורד עליך
תעשה מתיחות תאכל אוכל עם חלבונים כמו טונה חזה עוף גבינה לבנה תאכל גם שומנים בריאים שיש באבוקוד או באוגוזים ותשין שינה עוזרת להפריש את הורומוני הגדילה בגוף
תשין 8 - 9 שעות אל תשין שנ'צ זה לא עוזר
אתה בכלל לא נמוך, בנים ממשיכים לגבוה גם אחרי גיל 18.
אני אישית הייתי ממש שמחה עם בחור בגובה הזה, זה ההפרש המושלם בין הגובה שלי לשלו מבחינתי.
אני אישית הייתי ממש שמחה עם בחור בגובה הזה, זה ההפרש המושלם בין הגובה שלי לשלו מבחינתי.
אנונימית
אני מטר שמונים אבל אני מכיר בנות עם חבר שיותר נמוך מהן באיזה סנטימטר שניים ובאמת אין להן בעיה עם זה, תזכור שלנו הגבוהים יש זין קטן כי הגובה במקום הלא נכון.
אנונימי
באותו הנושא: