התחברות
הרשמה
אני לא אמור להרגיש נמוך אם אני אהיה 1.84 וחצי נכון?
17 ביוני 2021, 07:26
גביהה
גובה
חוות דעת
4 תשובות
נכון
T
The real potato
נכון
פ
פרנק אושן לובר(ית)
נכון מאוד
הקטנה של סטיפס
אתה גבוה ידידי זה בסדר
מ
מוכרת מזון
באותו הנושא:
אני בת 16 וחצי ואחותי בת שנה וחצי כשאני אהיה בת 30 היא תהיה בת 15 נכון?
1.57 נחשב לנמוכה נכון? בת 16 וחצי
יואו אנ נמוכה אני 1.65 בת 14 וחציי אני עוד אהיה גבוהה?
נכון שבנים לא אוהבים רק נמוכות? זאת קונספירציה שהבנות הנמוכות המציאו בשביל להרגיש טוב עם עצמן
זה מרושע להרגיש שאני לא אהיה עצובה אם ההורים שלי ימותו?
אם אחות שלי מצד אבא ממש נמוכה זה אומר שגם אני אהיה נמוך?
ההורים שלי ממש נמוכים, לפי מחשבון גובה יצא שאני אהיה 1.46..
זה לא אמור להיות מוזר שאני אהיה יותר גבוהה מהבן זוג שלי נכון?
נכון אני אהיה נמוכה?
אני יודעת שבחיים אני לא אהיה דוגמנית אבל זה עדיין גורם לי להרגיש רע
אני מפחדת שלא אהיה מרוכזת מחר , זה אמור להדאיג אותי ? אני פשוט לא ישנה ולא מצליחה קמתי היופ כאחד וחצי .