9 תשובות
אי אפשר
תמיד אפשר ללכת עם עקבים ;)
להיות נמוכה זה מתוק, יש בזה משהו נשי ועדין.. זה יפה פשוט. אין בזה שום דבר רע. חוץ מזה שאפשר לשים איזו נעל עקב שרוצים :)
תמיד אפשר ללכת עם עקבים ;)
להיות נמוכה זה מתוק, יש בזה משהו נשי ועדין.. זה יפה פשוט. אין בזה שום דבר רע. חוץ מזה שאפשר לשים איזו נעל עקב שרוצים :)
לפחות עד סוף גיל ההתבגרות את גודלת באמת שיש לך הזדמנות לגבוה
אני מזדהה, גם אני בן 16 ונמוך כמו שטיח
אני מניח שיש לנו עוד כמה שנים לגבוהה
אני מניח שיש לנו עוד כמה שנים לגבוהה
לבנות זה פחות נורא להיות נמוך.
בנות נמוכות זה הטיפוס של רוב הגברים תתגאי בזה שאת נמוכה זה טוב
שואל השאלה:
מה זה פחות נורא?!? בא לי להיות גבוהה למה לי כל הזמן לטפס על כיסא כדי להגיע למדף האחרון בארון?!? בארון!!!
מה זה פחות נורא?!? בא לי להיות גבוהה למה לי כל הזמן לטפס על כיסא כדי להגיע למדף האחרון בארון?!? בארון!!!
אנונימית
אין דרך אבל גם אני נמוכה וזה כיףף תחשבי שהשמיכה מספיקה לך לכל הרגליים
חח אני מדמיין אותך כועסת וזה ממש חמוד
בכל מקרה, אני חושב שאת צריכה לאהוב את עצמך כמו שאת
חוץ מזה יש לך עוד זמן אולי עוד תגבהי :)
בכל מקרה, אני חושב שאת צריכה לאהוב את עצמך כמו שאת
חוץ מזה יש לך עוד זמן אולי עוד תגבהי :)
אנונימי
עקבים, נעליים מגביהות
באותו הנושא: