5 תשובות
גם לי זה לא נוח.
את לא היחידה
לא אמורים להתאמן בלי חזית ספורט... זה כואב
אנונימית
גם לי לא
לא זה הפוך.. אם היית אומרת שנוח לך אולי זה היה מוזר.. זה ממש לא נוח בעיקר אם החזה גדול ואין שום בגד שתומך כל כך בחזה.. זה הרבה יותר נוח עם גוזיית ספורט או פריט מייצב אחר..
באותו הנושא: