6 תשובות
הם סתומים תתעלמי מהם
אף זה חור לנשימה לא צריך שהוא יעמוד באידיאלים של יופי
חסרי טאקט. תעליבי אותם בחזרה.
מי שמעיר למישהו אחר זה מראה על חוסר ביטחון הם פשוט ממורמרים לא להתייחס
מה אכפת לך כולה אף u mad
חסרי בטחון ואנשים פח אל תתייחסי
הם בעצמם לא מושלמים
לא הכל אצלהם יפה
ויש מלא אנשים יפים גם מפורסמים שלא הכל בפנים שלהם סימטרי או נחשב אידאל היופי

אם זה איכשהו הוריד לך את הביטחון והאף מציק לך באופן כללי אז:
אל תתני לזה יותר מידיי להשפיע עלייך
זה בסך הכל אף
גם האף שלי לא לפי אידיאל היופי אבל אני מאוהבת בו חח הוא נותן לי קצת מראה קשוח מהצד למרות שאני עדיין נראת ממש עדינה ואני אוהבת ממש לרוב אף שהוא לא סולד נותן או מראה קשוח או מראה עוצמתי יש הרבה דוגמניות שהאף שלהן לא קרוב למה שנחשב אידאלי ושאם יהיה להן את האידאלי הן יראו כמו עכבר אם את באמת תשימי לב לאנשים ולמבני אף שלהם את תביני שהיופי לא באמת הכי תלוי בזה
אפילו במיס עולם הקודם שהיה קלטתי שרוב הדוגמניות בכלל בלי אף אידיאלי ובטוח באיזשהם שנים גם זכו כאלה עם מראה עוצמתי אם נקרא לזה ככה
גם לסילבסטר סטאלון יש אף עקום וגדול ועדיין כולם חושבים שהוא חתיך (עכשיו הוא מבוגר אבל שהיה צעיר) אומנם לתת בן כדוגמא זה לא הכי נכון פה חח אז אתן את ג'יזל פלוס כתבה עליה וחוץ ממנה כמובן שיש עוד מלא שראיתי גם כאלה עם אף יותר גדול ויותר עקום ונראות סבבה לגמרי, לרוב שחקניות עם שיער חום-שחור עם פוני כלשהו או דוגמניות בפירסומות של מוצרים ואפילו על הצבע לשיער עצמו, אני לא אומרת שתרדפי עכשיו אחרי היופי ותחפשי להיות דוגמנית או משהו ממש לא חח היופי החיצוני הוא לא באמת יופי פשוט שתביני שזה לא באמת כלכך גרוע ודווקא יפה ואין כלכך מה להרגיש חוסר ביטחון בגלל אף ומחמיא תלוי אם יודעים להתאים לזה שיער נכון ואפילו סטייל ויש כאלו שאוהבים בלי קשר (כמוני) כשתגדלי ותרצי אז תעשי ניתוח אם את חושבת שיותר יחמיא לך אף אחר (אני בחיים לא אעשה) אבל בנתיים אם זה כלכך מציק לך תשני את השיער ותקבלי אותו באהבה חח ותזכרי שזה תכלס רק אף ויש עוד מלא שיש להם אפים עקומים וגדולים והם יפים וזה באמת לא נורא והרבה פעמים מחמיא