2 תשובות
מי שלא טוב לו אם ההחלטה שלך יכול לקפוץ לו ולעשות מה שהוא רוצה ....אל תיקחי את זה קשה לך זה טוב ו זה הכי חשוב ...תעשי רק מה שטוב לך
דבר ראשון מצטער לבאס לך אבל החבר הזה שלך אחד האהבלים וזאת הסיבה הכי סתומה ששמעתי בחיים שלי
שנה זה סבבה לגמרי וכל הכבוד שנתת מעצמך זה לא מובן מאליו בכלל
שנה זה מלא זמן ובזמן הזה את עבדת קשה והשקעת אז תהיי גאה בעצמך
תמיד אנשים ידברו לא משנה מה תעשי
פשוט צריך ללמוד להתעלם גם אם זה קשה לפעמים
ואם אנשים עוזבים אותך בגלל הסיבה הזאת הם ממש לא שווים אותך ויבואו יותר טובים מבטיח לך
תהיי גאה בעצמך ותודה על השירות שעשית