6 תשובות
גם אני יחסית רזה והרבה פעמים אומרים לי את זה אל תיקחי ללב אבל זה נכון זה באמת מעצבן
אני מבין אותך לגמרי, גם לי מעירים לפעמים על זה וזה מחרפן. המשקל שלי תקין לגמרי, לא קרוב בכלל להגדרה של תת משקל.
אל תתני לזה להיכנס לך לראש, כל עוד את יודעת שאת אוכלת מספיק, תעשי מה שבראש שלך. תתאמני, תטחני, זכותך. אחרי שאני מתחיל לריב עם אותם האנשים שמעירים את זה הם בדרך כלל מפסיקים, תנסי גם.
זה מצחיק כי בדרך כלל האנשים שמעירים דברים כאלו הם בעצמם לא במשקל תקין, לפחות במקרים שלי
אל תתני לזה להיכנס לך לראש, כל עוד את יודעת שאת אוכלת מספיק, תעשי מה שבראש שלך. תתאמני, תטחני, זכותך. אחרי שאני מתחיל לריב עם אותם האנשים שמעירים את זה הם בדרך כלל מפסיקים, תנסי גם.
זה מצחיק כי בדרך כלל האנשים שמעירים דברים כאלו הם בעצמם לא במשקל תקין, לפחות במקרים שלי
שואל השאלה:
ממש העלת לי את המצב רוח (:
אני אנסה להעיר לכל אחת שמעיר לי , ולהגיד להם להפסיק .
פשוט אני שומעת ככ הרבה מככ הרבה אנשים וזה מתחיל ממש להכניס אותי לדיכאון (:
ממש העלת לי את המצב רוח (:
אני אנסה להעיר לכל אחת שמעיר לי , ולהגיד להם להפסיק .
פשוט אני שומעת ככ הרבה מככ הרבה אנשים וזה מתחיל ממש להכניס אותי לדיכאון (:
אנונימית
אל תפחדי להעיר להם על הגוף שלהם גם. למשל אם איזה מישהו שמן זורק לך הערה, תזרקי לו על זה גם ואז יכנס לו טיפה שכל והוא ישתוק. או שפשוט תאמרי להם שאת תעשי מה שבא לך וזה לא עניינם, גם עובד.
הרבה אנשים זורקים הערות כאלו כדי להעלות לעצמם את הביטחון, יש מצב שמקנאים בך.
אל תתני לאנשים לדכא אותך, בסופו של דבר הם זורקים את ההערה הזאת ואז שוכחים לגמרי אחרי שנייה. תשכחי מזה גם.
זה פשוט מבנה הגוף שלך ואני בטוח שהוא מקסים
הרבה אנשים זורקים הערות כאלו כדי להעלות לעצמם את הביטחון, יש מצב שמקנאים בך.
אל תתני לאנשים לדכא אותך, בסופו של דבר הם זורקים את ההערה הזאת ואז שוכחים לגמרי אחרי שנייה. תשכחי מזה גם.
זה פשוט מבנה הגוף שלך ואני בטוח שהוא מקסים
שואל השאלה:
אני חושבת שמה שרשמת עכשיו עשה לי את השבוע :)
אני חושבת שמה שרשמת עכשיו עשה לי את השבוע :)
אנונימית
חחח זה בקטנה לגמרי, שמח לשמוע (:
אם תרגישי צורך לדבר על זה יותר את מוזמנת לשלוח לי הודעה
אם תרגישי צורך לדבר על זה יותר את מוזמנת לשלוח לי הודעה
באותו הנושא: