11 תשובות
תגידי לו שזה מפריע לך ושיפסיק
אמאלה איזה חצוף
תגידי לו בנחת שזה לא נעים לך ואם זה לא עוזר תערבי את ההורים..
איכס באמת, אני לא סובלת אנשים כאלה . תדברי איתו על זה. גם אני עליתי מלא בקורונה. דרך אגב הכל טוב אני בטוחה שאת מהממת
סליחה אבל הוא ממש מטומטם.
מי לעזאזל יעשה דבר כזה?!
הוא אמור להיות שם לצידך ולתמוך בך, לא להפך.
ולשאלתך- כל גוף הוא יפה.
גם אם את מלאה וגם אם את רזה.
כל עוד זה עושה לך טוב- לכי על זה
אם את רוצה להרזות בשביל *עצמך*, תתחילי לעשות ספורט ולאכול בריא.
מאמינה בך❤
תגידי לו להפסיק
אויש הוא כזה מגעיל מה יש לו
תגידי לו שזה לא נעים לך ואת מודעת לזה
את מהממת,אם את רוצה תשני את זה אבל רק אם את רוצה!לא בגלל שהוא אמר לך
קודם כל תגידי לו "יא מפגר מה נראה לך שתגיד לי את זה??"
ולגבי הרזיה, אני עברתי לטבעונות והורדתי המוון, אולי תנסי
את מהממת פעם הבאה שהוא יגיד לך את זה תתני לו סטירה ותשמעי את השיר שווארמה של נצ'י נצ'
:))))
אנונימית
תני לו בעיטה


אני לא צוחק
הי יקרה, את חייבת להבין קודם כל שזה הגיוני לעלות בשנה הזאת. כולנו עלינו, גם כי הינו כל היום בבית והמקרר היה זמין לנו אז כמובן שנוכל יותר. וגם המצב הרגשי שלנו משתנה מאוד אז גם האכילה מפצה על זה, וכמובן, שכל שנה בגילאים האלה0-20 עולים כמה קילוגרמים במשקל בגלל ההתפתחות שלנו. אין לך מה לדאוג לא המשקל ולא ממנו. תחייכי אליו כל פעם שהוא אומר את זה, ובסוף הוא יפסיק
באותו הנושא: