5 תשובות
א. תגידי תחת
ב. את תעלי במסת השריר ואם מדובר בכמויות גדולות של אוכל לא בריא אז את גם תשמיני
שואל השאלה:
מסת השריר זה משהו טוב?ואני לא מפחדת להשמין כי אין לי נטייה כזו.אני רזה.
אנונימית
מסת שריר זה שרירים, השרירים שאת עובדת עליהם יגדלו, אם את עובדת על התחת אז השריר של התחת יגדל.
אם זה משהו טוב- מבחינה בריאותית כן, אבל בפועל על הרבה נשים זה נראה מוגזם
שואל השאלה:
מה נראה מוגזם?המראה של התחת?(כרצונך)
אנונימית
נשים עם מסת שריר גבוהה נראה מוגזם.
אבל בתחת זה קשה להגיע למסת שריר מוגזמת, אני יותר מדבר על 4 ראשי, ידיים, גב
באותו הנושא: