2 תשובות
אני מאמן אישי מןזמנת לפנות
אני יכולה ממש להבין אותך תתחילי ממחר לבנות לך תוכנית אימונים ותפריט ותתחילי לאט לאט למשל שלוש פעמיים בשבוע אימונים ותזונה מאוזנת ולאט לאט יותר תתאמני יותר תצאי ותאכלי יותר בריא ותחזרי לזה לא ישר אלה בצעדים כי זה יקל עליך ויראה תוצאות ותאכלי מאוזן אלה על תרעיבי את עצמך או תספיקי לגמרי לאכול שטויות אפשר פעם ב.. גם זה יעזור לך להמשיך ❤
באותו הנושא: