9 תשובות
מנסים להתחבר לאנשים חדשים
שאלה טובה
אנונימית
אממ בטלפון?
מוזיקה וטלוויזה
קוראת ספר בוואטפד
אנונימית
אם את רוצה מוזמנת לדבר איתי בכיף
מתחברת מכירה אנשים חדשים או מפתחת תחביב חדש את יכולה לנסות איזה חוג לא יודעת אני בטוחה שמלא אוהבים אותך ומוזמנת לשלוח הודעה 3<
שלום אנונימית, מה שלומך? נשמע שאת עוברת תקופה לא פשוטה. בת כמה את? את מספרת שאת מרגישה לבד, ושהחיים הבודדים הללו שאת חווה לא מתקדמים או משתפרים. כמה זמן את מרגישה ככה? האם היה משהו ספציפי שהוביל לזה? לחוות בדידות לר משנה באיזה גיל זו חוויה מאוד לא נעימה. האם שיתפת מישהו במה שאת חווה? חשוב שלא תישארי בזה לבד.אני מתנדבת בעמותת עלם בתוכנית שמלווה בני נוער וצעירים ברשתות החברתיות. אפשר לדבר איתנו על הכל ואפילו להישאר אנונימים. הייתי רוצה להזמין אותך לדבר איתי על התחושות שאת חווה ומה הוביל אליהן, כדי שביחד נוכל לחשוב מה אפשר לעשות, אפשר לדבר איתנו בהודעות הפרטיות כאן, במייל שלנו [email protected] או באינסטגרם/טיקטוק שלנו nayedet.digital. מחכה לך, תמר.
תודה רבה אם ארצה לשתף אפנה אלייך.
אנונימית
באותו הנושא: