9 תשובות
להתמלא
ממלאים אותה בעזרת משהו, חלק משתמשים בסיגריות, חלק באוכל וחלק באנשים, תראי מה את רוצה.
תלוי איך את מגדירה ריקנות
אם זה תחושה של חוסר עניין ומטרה (ממילוג), תנסי לשחק משהו או לנסות לעשות משהו שאת בדרך כלל עושה
ללכת להרגיש משהו, כל דבר.
שואל השאלה:
איזה אושר אני יכולה למצוא ?
אני אוהבת לרוץ , אבל זה שאני רצה 3 פעמים בשבוע זה לא ממלא...
יש לי איזה קראש על מישהו שיוצא לי לראות בקושי פעם בחודש (והסיכויים שלנו להיות ביחד נמוכים בטירוף)
אנונימית
אה, מכיר את ההרגשה
מבאס, אין לך מה לעשות לגבי זה, זו ריקנות שעוברת בסופו של דבר ולא נשארת איתך
לנסות למלא את זה במשהו, לדבר עם מישהו