9 תשובות
קמה על הרגליים ועושה משהו שאני אוהבת , כי להתרברב על זה יותר כואב מהמצב עצמו , נזכרת שכל עוד אני חיה ונושמת יש לי לאן לעלות ולאן להגיע , לא משנה כמה נפלתי.
הולכים למיטה ,לוקחים אוזניות , שמים שיר ופשוט בוכים .
עוד יום בחייה של ילדה כושלת
אומרת it is what it is
אני יודעת שזאת רק הרגשה והיא תעבור
אוכלת אבל זה לא עוזר , אפשר לנסות להתעסק בדברים אחרים וכיפיים
לראות סרט מצחיק
להיפגש עם חברה
לשמוע מוזיקה
או פשוט לחכות שזה יעבור
לראות סרט מצחיק
להיפגש עם חברה
לשמוע מוזיקה
או פשוט לחכות שזה יעבור
עוברים לעולם הווירטואלי קלל
אה כבר לא אכפת לי כי התרגלתי לזה
אנונימית
בוכים
באותו הנושא: