21 תשובות
את יכולה לשמוע מוזיקה שאת אוהבת
את יכולה לדבר עם מישהו גם, מישהו שיעזור לך לצאת מזה
את יכולה לדבר עם מישהו גם, מישהו שיעזור לך לצאת מזה
הולכים לישון
מוצאים חברים
אני מצטרף לשאלה גם!
שמים שירים
תנסי לדבר עם מישהו, תכירי חברים כדי לא להרגיש לבד.
אה אני חושבת שבדידות היא הרגשה שמכירים הרבה ןחובים אבל אם זה מעוד אותך דברים עם אנשים גם אני בודדה את יותר מוזמנת לדבר איתי
שואל השאלה:
זה בידיוק העניין שחזרתי מיציאה עם חברים ואני מרגישה לבד.
זה בידיוק העניין שחזרתי מיציאה עם חברים ואני מרגישה לבד.
אנונימית
תאמת שאני מרגישה ככה הרבה,אני בעיקר הולכת נגיד ל"הליכה" ושומעת מוזיקה על הדרך כי זה נותן תחושה של שיחרור ואין לחץ(;
תשמעי שירים תתעודדי וזה בכללי להרבה מקומות שאת הולכת לבד ופעמים שאת מרגישה ככה,תדברי פה עם אנשים שתסמכי עליי יש פה אנשים באותו מצב שלך ויותר גרוע,תנסי להכיר אנשים במציאות ותלכי למכון ותטפחי את עצמך והביטחון יעלה
שואל השאלה:
אם אני אלך להליכה ההורים שלי יצחקו עליי וגם יהיה לי קשה ללכת חם לי ואני צמאה
אם אני אלך להליכה ההורים שלי יצחקו עליי וגם יהיה לי קשה ללכת חם לי ואני צמאה
אנונימית
תמיד שאני מרגישה לבד אני יוצאת לריצה
עכשיו שתיים וחצי אז זה פחות רלוונטי למרות שיצאתי פעם לריצה בארבע בבוקר
אבל תנסי ללכת לישון, תשמעי מוזיקה מרגיעה, תראי סדרה שאת אוהבת
ומחר תצאי גם עם חברים
עכשיו שתיים וחצי אז זה פחות רלוונטי למרות שיצאתי פעם לריצה בארבע בבוקר
אבל תנסי ללכת לישון, תשמעי מוזיקה מרגיעה, תראי סדרה שאת אוהבת
ומחר תצאי גם עם חברים
זה לא תמיד הפיתרון זה סך הכל תחליף ולא פתרון לבעיה
שירים על פול ווליום והולכים לישון
אל תצאי עכשיו אבל בבוקר או משהו וסתם לשמוע מוזיקה זה באמת כל כך עוזר
מוצאים חברים חדשים
שואל השאלה:
אין לי איך למצוא חברים חדשים ולא באלי אני נפחדת מזה וקשה לי
אין לי איך למצוא חברים חדשים ולא באלי אני נפחדת מזה וקשה לי
אנונימית
קשה אני מסכים,אני אותו הסירה אבל מפחיד? להה אין פה ממה לפחד זה פשוט חהכיר אנשים אחרים להיפתח לכיוונים שונים
פותחת את הראש ומנסה להכיר חברים. אם גם זה קשה לך, לפנות לעזרה מקצועית :)
מקווה שעזרתי ;)
מקווה שעזרתי ;)
יש לך פה 2 דברים שחוסמים אותך
1. חוסר ביטחון ואמונה עצמית (אחרת לא היית חוששת להכיר אנשים).
2. קושי עם התמודדות עם תחושת הלבד, צריך לזכור שזה נורמלי בעיקר כשאת נמצאת בחברה הלא נכונה בשבילך, יש כלכך הרבה אנשים שמרגישים לב, והתקופות האלו של הקושי אלו התקופות שהכי בונות אותך.
בגדול כדי להיפתר מחוסר ביטחון משתמשים ב3 שלבים:
השלב הראשון זה להתחיל לשאול את עצמך שאלות ולשנות את התפיסה שלך לגבי איך שאת רואה דברים, למשל "למה אני באמת חסרת ביטחון?" , "למה מה רע בי?" , "יש המון אנשים בעולם וכולם שונים למה שארגיש חסרת ביטחון יש בי אחלה דברים" , "האם אנשים באמת שמים לב לכל דבר שאני עושה כמו שאני חושבת שהם או שאני צריכה יותר להשתחרר כי אני בתכלס גם לא שמה לב לשלהם?" , "עצם זה שאת בנאדם עוד מלפני שיודעים עלייך משהו מגיע לך לפחות יחס בסיסי של כבוד אז מי שמתייחס אלייך רע סתם ככה הוא הבעיה וכנראה ממש חסר ביטחון עד כדי כך שהוא מנסה לעלות תצמו על חשבון אחרים אז למה שאני בכלל אשים עליו?" , דברים שאחרים עושים שאני חוששת קצת שישפטו אותי עליהם נראים לי נורמלים לגמרי וגם לאחרים, האם זה סתם בראש שלי שזה יראה חריג?" , "תמיד יש יותר טובים ופחות בכל תחום אז להם יש את הדברים שלהם ולי יש את שלי זה לא הופך אף אחד מאיתנו ליותר טוב או פחות טוב מהשני אז כמו שהם מתנהגים בביטחון ולא כלכך חוששים גם אני ראויה לכך ויכולה בהחלט" , "למה מי הם שישפטו אותי?" , פשוט תגידי לעצמך כל יום כל מיני שאלות בסגנון ואת תגיעי לגילויים משם שיוציאו אותך מהחוסר ביטחון לגמרי.
השלב השני זה להזכיר לעצמך כל יום דברים שאת אוהבת בך זה יכול להיות כל יום לפני שאת הולכת לישון את יכולה לחשוב על אופי ויופי וכשרונות למשל תחשבי על 3 דברים שאת שמחה שיש לך באופי וששווים כמו לב טוב או חכמה או אם את מעניינת וביופי תלכי למראה ותסתכלי על דברים שיפים בך זה יכול להיות שיער או עיניים או ריסים או גבות לא משנה מה ותתמידי כל יום במשך תקופה לחשוב על הדברים ששווים בך ושאת אוהבת בך.
אחרי שהתחלת תקופה לשאול את עצמך שאלות ולהגיע לתובנות ולדעת את השווי שלך מגיע השלב השלישי להתחיל להשתחרר פיזית ליד אנשים ולשים עליהם פס, לא להיות חצופה או רעה אבל להיות בוסית להיות חזקה להיות בטוחה בעצמך לזכור שגם אם לפעמים את לא בטוחה בעצמך עצם זה שאת בנאדם את שווה ואיך שהם מסתכלים או רואים אחרים זאת בעיה שלהם ואומר עליהם הרבה יותר מאשר עלייך וגם לרוב אנשים לא ככה שופטים ולא שמים לב לכל דבר שאת אומרת או עושה ולרוב דווקא נחמדים וגם אם תיתקלי בשופטים? אז מה, למי מי הם? את כבר יודעת מספיק מי את כדי לדעת שהם לא משנים ושאת שמה פס.
את כל זה אני אומרת לך מניסיון, הייתי במצב שמרוב זה לא זזתי כמעט ליד אנשים, לא לקחתי אפילו אוכל מהקפיטריה, כל תזוזה הלחיצה אותי, היו כאלה שחשבו שאני לא יודעת לדבר ושאין בי כלום אבל התחלתי לשאול את עצמי שאלות ולחזק את עצמי ולבנות לי אופי חזק וזה שינה לי את החיים מקצה לקצה וכיום אני הבתאדם עם הכי הרבה ביטחון עצמי שאני מכירה והביטחון הזה לא תלוי באף אחד אז גם אף אחד לא יכול להוריד לי אותו.
1. חוסר ביטחון ואמונה עצמית (אחרת לא היית חוששת להכיר אנשים).
2. קושי עם התמודדות עם תחושת הלבד, צריך לזכור שזה נורמלי בעיקר כשאת נמצאת בחברה הלא נכונה בשבילך, יש כלכך הרבה אנשים שמרגישים לב, והתקופות האלו של הקושי אלו התקופות שהכי בונות אותך.
בגדול כדי להיפתר מחוסר ביטחון משתמשים ב3 שלבים:
השלב הראשון זה להתחיל לשאול את עצמך שאלות ולשנות את התפיסה שלך לגבי איך שאת רואה דברים, למשל "למה אני באמת חסרת ביטחון?" , "למה מה רע בי?" , "יש המון אנשים בעולם וכולם שונים למה שארגיש חסרת ביטחון יש בי אחלה דברים" , "האם אנשים באמת שמים לב לכל דבר שאני עושה כמו שאני חושבת שהם או שאני צריכה יותר להשתחרר כי אני בתכלס גם לא שמה לב לשלהם?" , "עצם זה שאת בנאדם עוד מלפני שיודעים עלייך משהו מגיע לך לפחות יחס בסיסי של כבוד אז מי שמתייחס אלייך רע סתם ככה הוא הבעיה וכנראה ממש חסר ביטחון עד כדי כך שהוא מנסה לעלות תצמו על חשבון אחרים אז למה שאני בכלל אשים עליו?" , דברים שאחרים עושים שאני חוששת קצת שישפטו אותי עליהם נראים לי נורמלים לגמרי וגם לאחרים, האם זה סתם בראש שלי שזה יראה חריג?" , "תמיד יש יותר טובים ופחות בכל תחום אז להם יש את הדברים שלהם ולי יש את שלי זה לא הופך אף אחד מאיתנו ליותר טוב או פחות טוב מהשני אז כמו שהם מתנהגים בביטחון ולא כלכך חוששים גם אני ראויה לכך ויכולה בהחלט" , "למה מי הם שישפטו אותי?" , פשוט תגידי לעצמך כל יום כל מיני שאלות בסגנון ואת תגיעי לגילויים משם שיוציאו אותך מהחוסר ביטחון לגמרי.
השלב השני זה להזכיר לעצמך כל יום דברים שאת אוהבת בך זה יכול להיות כל יום לפני שאת הולכת לישון את יכולה לחשוב על אופי ויופי וכשרונות למשל תחשבי על 3 דברים שאת שמחה שיש לך באופי וששווים כמו לב טוב או חכמה או אם את מעניינת וביופי תלכי למראה ותסתכלי על דברים שיפים בך זה יכול להיות שיער או עיניים או ריסים או גבות לא משנה מה ותתמידי כל יום במשך תקופה לחשוב על הדברים ששווים בך ושאת אוהבת בך.
אחרי שהתחלת תקופה לשאול את עצמך שאלות ולהגיע לתובנות ולדעת את השווי שלך מגיע השלב השלישי להתחיל להשתחרר פיזית ליד אנשים ולשים עליהם פס, לא להיות חצופה או רעה אבל להיות בוסית להיות חזקה להיות בטוחה בעצמך לזכור שגם אם לפעמים את לא בטוחה בעצמך עצם זה שאת בנאדם את שווה ואיך שהם מסתכלים או רואים אחרים זאת בעיה שלהם ואומר עליהם הרבה יותר מאשר עלייך וגם לרוב אנשים לא ככה שופטים ולא שמים לב לכל דבר שאת אומרת או עושה ולרוב דווקא נחמדים וגם אם תיתקלי בשופטים? אז מה, למי מי הם? את כבר יודעת מספיק מי את כדי לדעת שהם לא משנים ושאת שמה פס.
את כל זה אני אומרת לך מניסיון, הייתי במצב שמרוב זה לא זזתי כמעט ליד אנשים, לא לקחתי אפילו אוכל מהקפיטריה, כל תזוזה הלחיצה אותי, היו כאלה שחשבו שאני לא יודעת לדבר ושאין בי כלום אבל התחלתי לשאול את עצמי שאלות ולחזק את עצמי ולבנות לי אופי חזק וזה שינה לי את החיים מקצה לקצה וכיום אני הבתאדם עם הכי הרבה ביטחון עצמי שאני מכירה והביטחון הזה לא תלוי באף אחד אז גם אף אחד לא יכול להוריד לי אותו.
זה טיפים שלקחתי מאנשים שעברו חיים קשים וזה ממש מועיל בגדול זה טיפים להתמודדות, שמחה, חיוביות, שיפור החיים בדרך בטוחה, רק לקרוא וליישם זה יהיה אחלה:
- אחד מהסיבות הכי נפוצות לזה זה באמת חוסר אהבה עצמית, אתם לא מעריכים את עצמכם מספיק, בואו תחשבו על 3 דברים שאתם ממש אוהבים באופי שלכם ושמחים שיש לכם דברים שנראים לכם אחלה זה יכול להיות גם הדבר שכביכול נראה הכי קטן אבל בתכלס שווה המון, תחשבו על 3 דברים ביופי שלכם גם כאן זה יכול להיות גם הדבר הכי קטן כמו ריסים ואחד החשובים שימו לב למשהו שמיוחד בכם משהו שבחיים לא הייתם רוצים לאבד או להחליף אותו, כל יום תגידו לעצמכם את הדברים האלו.
- תזכרו שגם מהסיטואציות הכי קשות אפשר לצאת ולהוציא את הכי טוב, אז נכון אין את זה ואת זה, וההוא נפרד ממך, וההיא דחתה אותך, וההורים נפרדו, אבל היי יש בזה גם צדדים נורא חיוביים, ההוא שנפרד? שיפרד מגיע לך מישהו שלא יפרד הוא רק פינה מקום לאופציה יותר טובה, ההיא שדחתה? שתדחה עד מחר הפסד שלה, ההורים שנפרדו? זה לטובה כי הם עוד יותר לא היו מסתדרים אם הם היו נשארים ביחד, תספרו דברים חיוביים שיש בזה תסתכלו על הצד הנכון והיפה, אני לא מזלזלת לרגע חס וחלילה היו לי הרבה בעיות עם אנשים שעזבו אותי בצורה אכזרית ביותר אבל לא רק שזה מחזק ובונה את האופי ונותן לך דוגמא איך לא להתנהג בעתיד אלא זה הדבר הכי טוב שקרה לכם אתם תראו ומפנה מקום לדברים הרבה יותר טובים.
- אני אגלה לכם סוד קטן שהוא ממש לא סוד חח אבל שמחה לא קשורה למה שיש לכם או אין לכם, תדמיינו את הדבר הבא (זה ציור שבאמת ראיתי אגב) אז תדמיינו ציור של ילדה שיושבת בשדה מלא פרחים ויש חומה, מאחורי החומה יש ציור של ילדה עם פרח אחד, הילדה עם השדה המלא יושבת בצד ובוכה והילדה ליד הפרח האחד רוקדת ושמחה, שמחה היא בחירה זה איך שאתם בוחרים לקחת דברים ולמה לא להוציא את ההכי טוב גם מהפרח האחד.
- וזה עוד לא רק זה, זה לא שיש לנו פרח אחד, יש לנו הרבה פרחים בחיים שאנחנו אפילו לא שמים לב אליהם, אוכל חם, המשפחה שכן יש, בגדים, איזה פריט יפה בחדר, בית, שמיכה, קפה/שוקו/תה בבוקר, בטן מלאה ולא רעבה, תדמיינו את עצמכם עכשיו ישנים בחוץ בגשם בלי בית בלי משפחה בכלל, תדמיינו שלא היה לכם את הקפה של הבוקר, שלא היה לכם את המשפחה שכן יש, שלא היה לכם את הדברים הטובים באופי וביופי, תראו כמה פרחים יש לכם, אולי לא שדה ענק כמו שרציתם אבל אפשר לשמוח בכל הפרחים האלה ולרקוד, תדמיינו אתכם עכשיו בשדה ירוק ויפה פשוט שמחים, באמת צריך יותר מזה כדי לשמוח?
- תמיד תמיד תמידד יש חצי כוס מלאה, המים שקופים אז קשה קצת לשים לב אליהם אבל אם מסתכלים רואים את החצי המלא שלא ראינו קודם בסיטוציה הזאת, בין אם זה למה טוב שזה קרה לבין אם זה העובדה שיש לנו משהו שווה רצח שאנחנו לוקחים כמובן מאליו.
- בילבול בחיים וחוסר סדר יוצר מזה סטרסים מיותרים, זה כלכך מלחיץ לכן צריך לדעת איך להתנהל עם זה, לעשות תוכנית מסודרת ולקחת דבר דבר ברגיעה בזמן שלו ולדעת לקחת הפסקות כשצריך, לא ללחוץ על עצמכם יותר מידיי ולקחת משימות מעבר למה שאפשר, תנו לעצמם אוויר וחופש גם לא משנה ממה זה, חשוב להגן על השקט הפנימי.
- גם בבילבול אפשר למצוא שמחה, גם בתוך הסערה אפשר לשבת בנחת, הסערה מסביב אל תגיבו לסערה בסערה, שבו בכיף בתוך הסערה הבילבול יעבור.
- מחשבה חיובית אחת יכולה לשנות את כל היום, כשאתם קמים תגידו איזה יום יפה הולך להיות לי, תחשבו על משהו שאתם שמחים שיש לכם אפילו אם זה כוס קפה.
- אפשר תמיד למצוא את הצד המצחיק גם בכל דבר ולבחור להסתכל על זה ככה.
- תעשו משהו מרגיע וכיף ונחמד, משהו שאתם אוהבים, תנסו דברים חדשים.
- אי אפשר לשבור אדם שנבנה משברים! אתם עברתם הרבה בחיים ואתם רק תתחזקו מזה, אתם חזקים! אתם יכולים להתמודד עם כל מה שהחיים יביאו יש לכם את כל הכלים ואתם גם יכולים להוציא את הטוב הכי טוב גם מהדברים שנראים הכי פשוטים שאפילו הילדה שיש לה את השדה פרחים הכי גדול לא תוכל להוציא.
- יש גם דרכים יצירתיות ומשמחות לפתור אפילו את הדברים שנראים הכי קשים.
- תראו בכל דבר אפילו הכי קטן את הכיף שבו, אפילו שאתם יוצאים החוצה לאוויר, אם יש לכם דשא בבית ספר או מקום לשבת תשבו ותחשבו על כמה שזה נחמד לשבת ככה ולהסתכל על דברים שיש פה תהנו מהרגע שאתם גם עכשיו בו.
- תבני את החיים שלך, תנצלי את הזמן שאת לבד
כדי לשפר אותם ולעבוד על נגיד תחביבים או דברים שתמיד רצית
תתחברי לעצמך ואל תדאגי האנשים שבאמת שווים את זה יבואו ואת לא רק שלא תרגישי לבד עם עצמך ועם התחביבים או הקריירה שתפתחי או כל דבר אלא שגם עוד יבואו אנשים שיתיחסו אלייך כמו שצריך ועוד יותר לא תרגישי לבד ומי יודע אם מאיזה תחביב יצא לך קשרים טובים , תסתכלי על החצי כוס המלאה בכל דבר גם כשהמים שקופים.
אם את מאמינה זה רלוונטי לך - את לא באמת לבד ה' איתך לכל מקום שאת הולכת תדברי איתו ואז תראי כמה שאת לא לבד, ורק הוא מבין אותך ומקשיב באמת.
מקווה שעזרתי בהצלחה! (:
- אחד מהסיבות הכי נפוצות לזה זה באמת חוסר אהבה עצמית, אתם לא מעריכים את עצמכם מספיק, בואו תחשבו על 3 דברים שאתם ממש אוהבים באופי שלכם ושמחים שיש לכם דברים שנראים לכם אחלה זה יכול להיות גם הדבר שכביכול נראה הכי קטן אבל בתכלס שווה המון, תחשבו על 3 דברים ביופי שלכם גם כאן זה יכול להיות גם הדבר הכי קטן כמו ריסים ואחד החשובים שימו לב למשהו שמיוחד בכם משהו שבחיים לא הייתם רוצים לאבד או להחליף אותו, כל יום תגידו לעצמכם את הדברים האלו.
- תזכרו שגם מהסיטואציות הכי קשות אפשר לצאת ולהוציא את הכי טוב, אז נכון אין את זה ואת זה, וההוא נפרד ממך, וההיא דחתה אותך, וההורים נפרדו, אבל היי יש בזה גם צדדים נורא חיוביים, ההוא שנפרד? שיפרד מגיע לך מישהו שלא יפרד הוא רק פינה מקום לאופציה יותר טובה, ההיא שדחתה? שתדחה עד מחר הפסד שלה, ההורים שנפרדו? זה לטובה כי הם עוד יותר לא היו מסתדרים אם הם היו נשארים ביחד, תספרו דברים חיוביים שיש בזה תסתכלו על הצד הנכון והיפה, אני לא מזלזלת לרגע חס וחלילה היו לי הרבה בעיות עם אנשים שעזבו אותי בצורה אכזרית ביותר אבל לא רק שזה מחזק ובונה את האופי ונותן לך דוגמא איך לא להתנהג בעתיד אלא זה הדבר הכי טוב שקרה לכם אתם תראו ומפנה מקום לדברים הרבה יותר טובים.
- אני אגלה לכם סוד קטן שהוא ממש לא סוד חח אבל שמחה לא קשורה למה שיש לכם או אין לכם, תדמיינו את הדבר הבא (זה ציור שבאמת ראיתי אגב) אז תדמיינו ציור של ילדה שיושבת בשדה מלא פרחים ויש חומה, מאחורי החומה יש ציור של ילדה עם פרח אחד, הילדה עם השדה המלא יושבת בצד ובוכה והילדה ליד הפרח האחד רוקדת ושמחה, שמחה היא בחירה זה איך שאתם בוחרים לקחת דברים ולמה לא להוציא את ההכי טוב גם מהפרח האחד.
- וזה עוד לא רק זה, זה לא שיש לנו פרח אחד, יש לנו הרבה פרחים בחיים שאנחנו אפילו לא שמים לב אליהם, אוכל חם, המשפחה שכן יש, בגדים, איזה פריט יפה בחדר, בית, שמיכה, קפה/שוקו/תה בבוקר, בטן מלאה ולא רעבה, תדמיינו את עצמכם עכשיו ישנים בחוץ בגשם בלי בית בלי משפחה בכלל, תדמיינו שלא היה לכם את הקפה של הבוקר, שלא היה לכם את המשפחה שכן יש, שלא היה לכם את הדברים הטובים באופי וביופי, תראו כמה פרחים יש לכם, אולי לא שדה ענק כמו שרציתם אבל אפשר לשמוח בכל הפרחים האלה ולרקוד, תדמיינו אתכם עכשיו בשדה ירוק ויפה פשוט שמחים, באמת צריך יותר מזה כדי לשמוח?
- תמיד תמיד תמידד יש חצי כוס מלאה, המים שקופים אז קשה קצת לשים לב אליהם אבל אם מסתכלים רואים את החצי המלא שלא ראינו קודם בסיטוציה הזאת, בין אם זה למה טוב שזה קרה לבין אם זה העובדה שיש לנו משהו שווה רצח שאנחנו לוקחים כמובן מאליו.
- בילבול בחיים וחוסר סדר יוצר מזה סטרסים מיותרים, זה כלכך מלחיץ לכן צריך לדעת איך להתנהל עם זה, לעשות תוכנית מסודרת ולקחת דבר דבר ברגיעה בזמן שלו ולדעת לקחת הפסקות כשצריך, לא ללחוץ על עצמכם יותר מידיי ולקחת משימות מעבר למה שאפשר, תנו לעצמם אוויר וחופש גם לא משנה ממה זה, חשוב להגן על השקט הפנימי.
- גם בבילבול אפשר למצוא שמחה, גם בתוך הסערה אפשר לשבת בנחת, הסערה מסביב אל תגיבו לסערה בסערה, שבו בכיף בתוך הסערה הבילבול יעבור.
- מחשבה חיובית אחת יכולה לשנות את כל היום, כשאתם קמים תגידו איזה יום יפה הולך להיות לי, תחשבו על משהו שאתם שמחים שיש לכם אפילו אם זה כוס קפה.
- אפשר תמיד למצוא את הצד המצחיק גם בכל דבר ולבחור להסתכל על זה ככה.
- תעשו משהו מרגיע וכיף ונחמד, משהו שאתם אוהבים, תנסו דברים חדשים.
- אי אפשר לשבור אדם שנבנה משברים! אתם עברתם הרבה בחיים ואתם רק תתחזקו מזה, אתם חזקים! אתם יכולים להתמודד עם כל מה שהחיים יביאו יש לכם את כל הכלים ואתם גם יכולים להוציא את הטוב הכי טוב גם מהדברים שנראים הכי פשוטים שאפילו הילדה שיש לה את השדה פרחים הכי גדול לא תוכל להוציא.
- יש גם דרכים יצירתיות ומשמחות לפתור אפילו את הדברים שנראים הכי קשים.
- תראו בכל דבר אפילו הכי קטן את הכיף שבו, אפילו שאתם יוצאים החוצה לאוויר, אם יש לכם דשא בבית ספר או מקום לשבת תשבו ותחשבו על כמה שזה נחמד לשבת ככה ולהסתכל על דברים שיש פה תהנו מהרגע שאתם גם עכשיו בו.
- תבני את החיים שלך, תנצלי את הזמן שאת לבד
כדי לשפר אותם ולעבוד על נגיד תחביבים או דברים שתמיד רצית
תתחברי לעצמך ואל תדאגי האנשים שבאמת שווים את זה יבואו ואת לא רק שלא תרגישי לבד עם עצמך ועם התחביבים או הקריירה שתפתחי או כל דבר אלא שגם עוד יבואו אנשים שיתיחסו אלייך כמו שצריך ועוד יותר לא תרגישי לבד ומי יודע אם מאיזה תחביב יצא לך קשרים טובים , תסתכלי על החצי כוס המלאה בכל דבר גם כשהמים שקופים.
אם את מאמינה זה רלוונטי לך - את לא באמת לבד ה' איתך לכל מקום שאת הולכת תדברי איתו ואז תראי כמה שאת לא לבד, ורק הוא מבין אותך ומקשיב באמת.
מקווה שעזרתי בהצלחה! (: