29 תשובות
את באמת חושבת שזה הרבה?
אנונימית
מה את רצינית זה כלום
זהו? לכל היום?
זה כלום ואת יודעת את זה
לא, זה לא הרבה בכלל, וזה לא בריא,
זה קצת מדי מכל בחינה, ועוד שאת מוסיפה לזה אימון ועל אחת כמה וכמה שני אימונים זה יגרע לך על הגוף ואת תתמוטטי, זה לא בריא ולא נכון,

אני מאד ממליצה לך לקחת את עצמך בידיים ולהבין שזאת לא הדרך, זאת בחיים לא תהיה הדרך,
את תדרדרי מבלי לשים לב ותתרסקי בסוף,
אם את רצינית לגביי זה ורוצה לעשות את זה בדרך הנכונה והבריאה לאורך טווח חיים בריאים פשוט לכי לתזונאית, אפילו מהקופה חולים שלך, וזה לא אמור לעלות הרבה.
I:
שואל השאלה:
בסדר אתמול אכלתי 2000 קלוריות זה יתאזן
אנונימית
את צוחקת נכון
בטוח ספאם
שואל השאלה:
ממש ממש לא אולי ברטבים היו גם יותר קלוריות אז אני לא אוכל
אנונימית
אפילו תינוק לא אוכל קלוריות כאלו ביום
שואל השאלה:
אני רוצה לרדת במשקל?
אנונימית
שואל השאלה:
!*
אנונימית
תמשיכי לפגוע בעצמך ותראי איך תוך שנייה את מגיעה לאישפוז במחלקה להפרעות אכילה
אבל לא יורדים בדרך כזאת תבני לעצמך תפריט מסודר
אז תאכלי מאתיים קלוריות ביום תראי מה יקרה
אומרים לך שזה לא בריא
אל תרדי בדרך הזו..
שואל השאלה:
אז אני אוכל גם טונה בערב
אנונימית
לא לא זה עדיין לא מספיק
תאכלי גם ארוחת צהריים *גדולה* ומשביעה
את צריכה לאכול יותר ..
נו די כבר זה לא מצחיק
אנונימי
שואל השאלה:
טונה במים- 100 קלוריות
אנונימית
אישה ממוצעת צריכה לצרוך 2000 קלוריות ביום.
משום שאת מתאמנת, אולי קצת יותר.
250 קלוריות זה הרעבה עצמית. אני הייתי שם- התמודדתי עם הפרעות אכילה קשות בגיל יחסית צעיר. אל תיכנסי לזה, את תגרמי לנשירת שיער, המחזור שלך יפסיק, האיברים שלך יקרסו לאט לאט, זה הריגה עצמית. אוכל זה לא עונש ולא פרס, אוכל זה דבר שמגיע לך אוטומטית. אם את מתמודדת עם הפרעות כאלה יש מקומות שיוכלו לעזור לך. אם קשה לך עם המשקל שלך, תרדי בצורה בריאה. למעשה, אם תרעיבי את עצמך, הגוף שלך יכנס למצב של "הישרדות" וכל קלוריה שתיכנס לגוף ישר תלך לאגירה- ובטווח הארוך תשמיני, זה לא יעזור לך לשמור על משקל תקין לאורך זמן. יש פתרונות. את מוזמנת להתייעץ איתי, עם איש מקצוע, עם משפחה. רק אל תפגעי בעצמך.
זה ממש קצת את צריכה לאכול פחמימות וחלבונים! את בבזבזת קלוריות אז את צריכה להכניס כאלה לגוף!
לא מספיק שזה קצת זה גם לא בריא.
זה לא נקרא אוכל,זה מתוק.
אם את רוצה לרזות את צריכה לאכול אוכל אמיתי ובריא,זה שתאכלי קצת זה לא עוזר בכלל ולא בריא לך,ועוד יותר לא בריא שכל מה שאת אוכלת זה מתוקים,תאכלי בריא ואז תראי תוצאות ותרזי.
את משוגעת אחותי
זה קצת מאוד
אני הייתי מוסיף עוד כמה כפות של בייגלה מלוח
שני גלידות גולדה
מקנח בשניצל בבאגט
וזאת הייתה ארוחת בוקר
אבל ברצינות דפקתי שווארמה בלאפה בבוקר
בקצב הזה תהיי בבית חולים,שלד עם עצמות מכוערת,בהצלחה.