3 תשובות
לא זה לא הרבה
ודיאטה לא צריכה להימדד באם אכלת 'הרבה' או לא
אם את רוצה לרדת במשקל תיכנסי לגירעון קלורי
ודיאטה לא צריכה להימדד באם אכלת 'הרבה' או לא
אם את רוצה לרדת במשקל תיכנסי לגירעון קלורי
תקשיבי, כל העניין של אוכל "בריא" ו"לא בריא" זה בולשיט סבבה?
זה פחות משנה מה את מכניסה לגוף ויותר משנה כמה את מכניסה לגוף( מבחינת הקלוריות והכמות)
עדיין צריך לשמור על תזונה מסוימת ולהשתדל להפחית/להמנע
זה פחות משנה מה את מכניסה לגוף ויותר משנה כמה את מכניסה לגוף( מבחינת הקלוריות והכמות)
עדיין צריך לשמור על תזונה מסוימת ולהשתדל להפחית/להמנע
זה לא הרבה
אבל זה בכלל לא בריא ולא יעזור לך בלרדת במשקל/להתחטב
אבל זה בכלל לא בריא ולא יעזור לך בלרדת במשקל/להתחטב
אנונימית
באותו הנושא: