5 תשובות
שואל השאלה:
מה?
מה?
זה אף פעם לא מאוחר להתאמן אבל אל תעשה את זה בגלל התחרויות, תעשה את זה בגלל שאתה אוהב את זה.
שואל השאלה:
אני אוהב את זה,מאוד,אבל התחרויות ממש חסרות לי..
פרשתי בגלל שהיה קשה ועכשיו אני מבין כמה זה טוב לי אבל עדיין אם אני לא יכול באמת להתקדם כל כך הרבה אז אין לי סיבה להשקיע 5 ימים בשבוע בשביל זה..
אני אוהב את זה,מאוד,אבל התחרויות ממש חסרות לי..
פרשתי בגלל שהיה קשה ועכשיו אני מבין כמה זה טוב לי אבל עדיין אם אני לא יכול באמת להתקדם כל כך הרבה אז אין לי סיבה להשקיע 5 ימים בשבוע בשביל זה..
שואל השאלה:
ונגיד 2/3 זה ממש לא מספיק בשבילי ולא יספק אותי..
ונגיד 2/3 זה ממש לא מספיק בשבילי ולא יספק אותי..
אתה יכול הצליח לדעתי
באותו הנושא: