5 תשובות
לא מאוחר מדי.
עם תתמידי ותשקיעי תצליחי
לא מאוחר מידיי בהצלחה
בני 80 לומדים יוגה ומגב עקום הם מסוגלים לעמוד הכי ישר שאפשר.
ברור שאת יכולה!
זה פשוט לוקח קצת יותר זמן מילד בן 8..
במקום חודש יקח לך 3, את יכולה
אם תתמידי תצליחי