9 תשובות
גוסס ממחלה?
האח שנהרג היה יותר אהוב על ידיד ההורים היה יותר מקובל אצלם מקבל הכל דברים מתנות כסף והכי חשוב חום ואהבה האח השני לא אהב לא את בהתחלה הוא ניסה לגרום לו להרגיש רע בבצפר הוא ניסה להתחיל עליו חרם אבל כלום לא יחא מזה ניסה להתבלט יותר אצל ההורים אבל גם לא עזר הוא התייאש ופשוט הרג את אחיו
איך זה זה טוב?
ניסיתי
איך זה זה טוב?
ניסיתי
שואל השאלה:
^אממ, תודה אבל זה לא מתאים לי
^אממ, תודה אבל זה לא מתאים לי
אנונימי
אולי תיתן קצת יותר רקע נדע קצת יותר לאיזה כיוון אתה הולך בכלל?
שואל השאלה:
זה קצת מסובך, אבל אני אנסה, רק רגע
זה קצת מסובך, אבל אני אנסה, רק רגע
אנונימי
שואל השאלה:
עכשיו נראה לי יותר ברור, אני צריך את זה כסיפור עצוב (
עכשיו נראה לי יותר ברור, אני צריך את זה כסיפור עצוב (
אנונימי
הוא משתגע? מישהו משתלט עליו? הוא הופך לסכנה?
שואל השאלה:
^לא, אבל הוא מאבד חשק לחיות
^לא, אבל הוא מאבד חשק לחיות
אנונימי
מניחה שאותו השיט כמו תמיד - מאהב והיא נרצחת / מתאבדת.
באותו הנושא: