7 תשובות
זה לא נשמע קל
וזה לגיטימי לגמרי שקשה לך
פשוט כל פעם שזה קורה תכניס לך לראש שהיא לא עושה לך טוב וסתם משחקת בך
לא חסר בנות טובות שירצו אותך ואתה אותן
פשוט תראה לה שאתה כבר לא כמו פעם תעמוד על שלך
בהצלחה אני מקווה שיהיה לך טוב :)
וזה לגיטימי לגמרי שקשה לך
פשוט כל פעם שזה קורה תכניס לך לראש שהיא לא עושה לך טוב וסתם משחקת בך
לא חסר בנות טובות שירצו אותך ואתה אותן
פשוט תראה לה שאתה כבר לא כמו פעם תעמוד על שלך
בהצלחה אני מקווה שיהיה לך טוב :)
אם אתה נפגע ממנה כל פעם מחדש והיא לא עושה כלום כדי למנוע את זה, תשחרר ממנה. היא גורמת לך רע
שואל השאלה:
קשה לשחרר גם כשאני אומר הפעם אני פשוט מתעלם שוכח ממשיך הלאה איכשהו החיים מביאים אותנו למצב שהיא מתנצלת הורגת אותי עם המילים שלה ואני נכלא לזה שוב וכצפוי שוב נפגע
הפעם באמת שנשבר לי אבל זה אוכל אותי מבפנים אפילו לסנן הודעות אני לא יכול
קשה לשחרר גם כשאני אומר הפעם אני פשוט מתעלם שוכח ממשיך הלאה איכשהו החיים מביאים אותנו למצב שהיא מתנצלת הורגת אותי עם המילים שלה ואני נכלא לזה שוב וכצפוי שוב נפגע
הפעם באמת שנשבר לי אבל זה אוכל אותי מבפנים אפילו לסנן הודעות אני לא יכול
אנונימי
אבל אתה בעצמך מודע שזה גורם לך רע, אני מבינה שקשה לך לשחרר אותה אבל מבטיחה שיבואו טובות יותר
אתה לא רוצה להמשיך עם התחושה הזו שהיא כל פעם פוגעת בך ואתה חוזר אליה חזרה. תימנע מלהיות איתה בקשר ויהיה לך קל יותר
אתה לא רוצה להמשיך עם התחושה הזו שהיא כל פעם פוגעת בך ואתה חוזר אליה חזרה. תימנע מלהיות איתה בקשר ויהיה לך קל יותר
שואל השאלה:
אני מודע לזה, אבל מאמין שיהיה טוב יותר הפעם תמיד יש לי תספק הקטן של מה עם כן זה יצליח וזה דופק אותי כל פעם מחדש
אני מודע לזה, אבל מאמין שיהיה טוב יותר הפעם תמיד יש לי תספק הקטן של מה עם כן זה יצליח וזה דופק אותי כל פעם מחדש
אנונימי
תנסה לשלוט בעצמך לא לחזור אליה, רק אתה יכול למנוע מעצמך את זה. תחסוך מעצמך עוד כאב
שואל השאלה:
לגמרי מקווה להצליח לשלוט בזה למה זה הרגשה כאילו אוכלים לך חלק בגוף
לא מאחל לי ולאפחד להרגיש תאכזבה הזאת אי פעם
לגמרי מקווה להצליח לשלוט בזה למה זה הרגשה כאילו אוכלים לך חלק בגוף
לא מאחל לי ולאפחד להרגיש תאכזבה הזאת אי פעם
אנונימי
באותו הנושא: