3 תשובות
וואו, אני כל כך מזדהה איתך
יצאתי ממערכת יחסים רצינית רק בשביל זה

תקשיבי זה או שאדם מוכן לזה או לא, או שהוא רוצה או לא
אי אפשר ללמד אדם או להכריח אדם להתעניין בך או לדבר איתך

הרצון הזה חייב לבוא ממנו
אני כן מאמין שאנשים יכולים אולי להשתנות, אבל דיברת איתו ולא קורה שום דבר.
בזוגיות הצד השני אמור להתגעגע ולרצות להיות מעורב בדברים הכי קטנים של הצד השני.
את בוגרת יותר, עמוקה יותר, חמה יותר
הוא צריך להתבגר עוד הרבה הרבה הרבה

לא הבין איזו בחורה יש לו:)
עם כל הכאב שבדבר, לדעתי את צריכה לסיים את הקשר. את נותנת הזדמנות ועוד הזדמנות ושום דבר לא קורה.
צריך להבין את מה שהמציאות צועקת לך ולעזור לעצמך: זה קשה, אבל זה שווה את זה, כי המציאות אחרי זה טובה הרבה יותר.
אשמח לייעץ אם תצטרכי, מכל הלב
שואל השאלה:
אני מודה על תשובתך מאוד. אני פשוט אוהבת אותו כ"כ, אבל מצד שני קשה לי עם הסבל. אין לי מושג איך לסיים קשר כזה, אם בכלל... אני אשמח לייעוץ. אפשרי לשלוח לך הודעה בנוגע לזה?
אנונימית
אפשרי לגמרי