התחברות הרשמה

מי כאן בכיתה ט ומטה ומתקשה במתמטיקה ?

1 בפברואר 2020, 18:11
חשבוןהכנה למבחןתרגיליםכיתה    
4 תשובות
אני
Ariel
אני
ל
למה לא ?!
אני
S
Sara_star_413
אני (כיתה ט)
אנונימית צאק .
באותו הנושא:
הלך עליי, אני גרועה במתמטיקה פירוט למטה?
המורה יכולה להוריד אותי ל 3 יחל במתמטיקה (פירוט למטה)
למי שמתקשה בבית ספר, זספרו למה לא טוב לכם בכיתה
שאלה במתמטיקה, עזרה דחוף!! (השאלה למטה)
מישהו פה גם בי"א ומתקשה במתמטיקה?
ממש מבואסת כי היה לי מבחן במתמטיקה היום והיה לי קשה ממש (המשך למטה) כיתה יא'
היי, כרגע אני בכיתה יא ואני 3 יחל מתמטיקה (מקבלת 100) ו5 יחל אנגלית (המשך למטה)
יש שאלה במתמטיקה שאני לא מצליחה פירוט למטה
איך אומרים באנגלית: סיימון הוא נער מתבגר הומו בכיתה יא שמתקשה לצאת מהארון.
מה הקטע שבכיתת תלם/אומץ זה כיתה לאנשים שמתקשים (המשך בפירוט)
אפשר עזרה עם ג' שלמטה? (מתמטיקה כיתה ט')