14 תשובות
לא חייב לצאת... אם אתם רוצים תצאו אבל אתם לוקחים סיכון
אם אתם רוצים לצאת, הייתי ממליצה שתעשו את זה ביחד כדי לתמוך אחד בשני.
אבל אין לכם ממש מה לצאת בינתיים...
אבל אין לכם ממש מה לצאת בינתיים...
מה זה אם אתם לא רוצים הם יצתרכו לצאת בסופו של דבר או שזה יקרה בטעות והיה יותר גרוע
דבר ראשון תצאו כשה תרגיו שמתאים לכם
דבר שני אין לדעת איך בני משפחה יגיבו כשה זה בן משפחה הם אמנם עכשיו מתנהגים בצורה הומופובית אבל כשה זה בשר מבשרם אנשים מגיבים שונה
דבר שלישי אתם יכולים לפנות לתהיל"ה זו עמותה של הורים לילדים גאים שעוזרת להורים לקבל את המשיכה המינית של הילדים שלהם הם אולי יוכלו לעזור לכם
דבר ראשון תצאו כשה תרגיו שמתאים לכם
דבר שני אין לדעת איך בני משפחה יגיבו כשה זה בן משפחה הם אמנם עכשיו מתנהגים בצורה הומופובית אבל כשה זה בשר מבשרם אנשים מגיבים שונה
דבר שלישי אתם יכולים לפנות לתהיל"ה זו עמותה של הורים לילדים גאים שעוזרת להורים לקבל את המשיכה המינית של הילדים שלהם הם אולי יוכלו לעזור לכם
אני יכול לשאול בני כמה אתם כדי שאני הוכל לנסות לעזור לכם יותר
שואל השאלה:
אני 21 הוא עולה לח כן אנחנו באותה קבוצה ארצית פשוט
אני 21 הוא עולה לח כן אנחנו באותה קבוצה ארצית פשוט
אנונימית
ואתם זוג או רק ידידים ?
כמובן תרגישו חופשי לא לענות אם אתם לא מרגישים בנוח לענות
כמובן תרגישו חופשי לא לענות אם אתם לא מרגישים בנוח לענות
אני גיי בארון מפחד לצאת.... אני בטוח שההורים שלי יקבלו אותי כי כבר עשינו שיחה על זה אבל עדיין.... לא יודע זה מפחיד אותי
שואל השאלה:
לא זוג מה איך עם הפער גילאים
לא זוג מה איך עם הפער גילאים
אנונימית
הא סליחה דיסלקציה לפעמיים אני משמיט אותיות
בכל מקרה אתה מבוגר אני בטוח שהמשפחה שלך לא תשתמש בקלף ה"זה גיל ההיתבגרות אתה לא יודע מה אתה רוצה "אבל יש לך את הלחץ שההורים מצפים לזוגיות
בקשר למה שהשני אמר כן זה קשה זו סגירת דלת אתה יודע שגם כשה מקבלים אותך זה לא היה אותו הדבר אני למשל מפחד לצאת בפני סבתא שלי למרות שיש לה בעבודה טרנסגנדרית ולמרות שהיא כועסת כשה פונים אלייה בלשון זכר זה קשה לא תמיד כי זה מפחיד כי אנחנו בני אדם ואנחנו כבני אדם לא סובלים שינויים לפעמיים גם כשה הם לטובה אבל חייבים לעשות את הצעד כי אז כמו שאנחנו חצי פתוחים איתם אנחנו לא לגמרי באמת בתוך המשפחה ואני יודע שזה צבוע לומר את זה כי המשפחה שלי תמיד הייתה ותמיד תהיה לצידי לא משנה מי אני אבל אוהנה פירושה משפחה. משפחה פירושה שאף אחד לא נשאר מאחור או נשכח. ואם הם משאירים אותך מאחור רק בגלל המשיכה המינית שלך הם לא משפחה
בכל מקרה אתה מבוגר אני בטוח שהמשפחה שלך לא תשתמש בקלף ה"זה גיל ההיתבגרות אתה לא יודע מה אתה רוצה "אבל יש לך את הלחץ שההורים מצפים לזוגיות
בקשר למה שהשני אמר כן זה קשה זו סגירת דלת אתה יודע שגם כשה מקבלים אותך זה לא היה אותו הדבר אני למשל מפחד לצאת בפני סבתא שלי למרות שיש לה בעבודה טרנסגנדרית ולמרות שהיא כועסת כשה פונים אלייה בלשון זכר זה קשה לא תמיד כי זה מפחיד כי אנחנו בני אדם ואנחנו כבני אדם לא סובלים שינויים לפעמיים גם כשה הם לטובה אבל חייבים לעשות את הצעד כי אז כמו שאנחנו חצי פתוחים איתם אנחנו לא לגמרי באמת בתוך המשפחה ואני יודע שזה צבוע לומר את זה כי המשפחה שלי תמיד הייתה ותמיד תהיה לצידי לא משנה מי אני אבל אוהנה פירושה משפחה. משפחה פירושה שאף אחד לא נשאר מאחור או נשכח. ואם הם משאירים אותך מאחור רק בגלל המשיכה המינית שלך הם לא משפחה
שלום אנונימי, מה שלומך? אני קוראת את השאלה שלך, ואת החרדה והמועקה שעולות ממנה. בן כמה אתה? אתה כותב שאתה וידיד שלך רוצים לצאת מהארון, אך חוששים מתגובת המשפחה. יציאה מהארון באמת יכולה להיות מאוד מפחידה ומלחיצה, אך להישאר בארון ולא להיות מי שאתה באמת יכולה להיות חוויה מפחידה אף יותר. האם יש מישהו נוסף שיודע? אולי תוכל להגיע איתו לשיחה עם המשפחה כדי לקבל כתף תומכת שתוכל להרגיע אותך.אני מתנדבת בעמותת עלם בתוכנית שמלווה בני נוער וצעירים ברשתות החברתיות. אפשר לדבר איתנו על הכל ואפילו להישאר אנונימים. הייתי רוצה להזמין אותך לדבר איתי על התחושות שאתה חווה, כדי שביחד נוכל לחשוב מה אפשר לעשות, אפשר לדבר איתנו בהודעות הפרטיות כאן, במייל שלנו [email protected] או באינסטגרם/טיקטוק שלנו nayedet.digital. מחכה לך, תמר.
שואל השאלה:
המשפחה שלי הומופובית מאוד לטרנסים וגם שלו... אנחנו פשוט הכרנו באותה קבוצה ארצית
המשפחה שלי הומופובית מאוד לטרנסים וגם שלו... אנחנו פשוט הכרנו באותה קבוצה ארצית
אנונימית
שואל השאלה:
ואני בן 21
ואני בן 21
אנונימית
שואל השאלה:
הוא עולה לח' עכשיו (אני לא יודע בן כמה הוא)
הוא עולה לח' עכשיו (אני לא יודע בן כמה הוא)
אנונימית
אני מבינה, נשמע שאתם נמצאים בסיטואציה מאוד לא פשוטה. אני רוצה להזמין אותך לשוחח איתי בפרטי כדי שתוכל להרחיב יותר על המצב וכך נוכל לשמור על הפרטיות שלך. אפשר לדבר איתנו בהודעות הפרטיות כאן, במייל שלנו [email protected] או באינסטגרם/טיקטוק שלנו nayedet.digital. מחכה לך, תמר.