4 תשובות
אני לא הומופובית, אבל יצא לי לשאול מישהי הומופובית והיא טענה כי זה לא "נורמלי" וזה "נוגד את הטבע". ואני ממש לא מסכימה איתה אגב.
זה נוגד את האמונה והמורשת שלי
ואני יחזיק בדת שלי ובהלכה לא משנה מה גם בניגוד לדעת שאר האנשים כי לחץ חברתי לא ישפיע על מה שאני מאמין ומה שאני רואה לנכון
ואני יחזיק בדת שלי ובהלכה לא משנה מה גם בניגוד לדעת שאר האנשים כי לחץ חברתי לא ישפיע על מה שאני מאמין ומה שאני רואה לנכון
מצטרפת לשאלה..
אבל כל אחד והדעה שלו, כנראה חינכו אותם ככה או שהם נגד מסיבות אחרות..
אבל כל אחד והדעה שלו, כנראה חינכו אותם ככה או שהם נגד מסיבות אחרות..
מצטרפת לשאלה