17 תשובות
כי לפי הדת זה אסור מספיק לך?
איזה דת בדיוק קבעה שזה אסור?
הא? תפסיקו לערב בכל דבר את התנך ואת הדת,
דת זה לא תירוץ לשנאה.
החברה הדפוקה שלנו קובעת לנו חוקים.
יש פסוק בתנך שאומר שדויד המלך שכב עם גבר ואלוהים גאה בו ומרים לו...
לא לימדו אתכם בבית ספר כי לפי דעתם זה לא חשוב או מעניין,
תנך לא אסרה על גבר ודבר להיות ביחד, אנחנו כן.
הומופובים אלה אנשים חשובים ממורמרים שלא מבינים עוד כלום והשכל שלהם יותר קטן מצימוק.
הא? תפסיקו לערב בכל דבר את התנך ואת הדת,
דת זה לא תירוץ לשנאה.
החברה הדפוקה שלנו קובעת לנו חוקים.
יש פסוק בתנך שאומר שדויד המלך שכב עם גבר ואלוהים גאה בו ומרים לו...
לא לימדו אתכם בבית ספר כי לפי דעתם זה לא חשוב או מעניין,
תנך לא אסרה על גבר ודבר להיות ביחד, אנחנו כן.
הומופובים אלה אנשים חשובים ממורמרים שלא מבינים עוד כלום והשכל שלהם יותר קטן מצימוק.
חשוכים*
סלחו לי על המתקן מתקן לי הכל
סלחו לי על המתקן מתקן לי הכל
מתוקה אני לא יודעת איפה שמעת שבתנך כתוב שדוד שכב עם גבר ואלוקים הרים לו זה בולשיט, וכן אני הולכת עם הדת כי אני מאמינה וזה חשוב לי.
תלמדו פאקינג לקבל דעות של אחרים, כמו שלכם יש דעה גם לנו יש דעה.
תלמדו פאקינג לקבל דעות של אחרים, כמו שלכם יש דעה גם לנו יש דעה.
שואל השאלה:
זה לא דעה זה שנאת חינם בדיוק כמו גיזענות
זה לא דעה זה שנאת חינם בדיוק כמו גיזענות
אנונימית
^^כשהדעה הזו פוגעת ומפלה אחרים, זה כבר לא דעה. ממש כמו גזענות.
אנונימי
באיזה קטע אתם מתנפלים עליי? שאלו שאלה עניתי.
תבינו שזאת דעתי וזכותי להביע אותה
תבינו שזאת דעתי וזכותי להביע אותה
שואל השאלה:
שוב אני אומרת זאת לא דעה
שוב אני אומרת זאת לא דעה
אנונימית
מתוקה, את הומופובית ברמה קשה וצריכה קצת צומת לב זה בסדר גמור❤
הדעה שלך מקובלת אצלי לחלוטין,
את פשוט לא מבינה את ההבדל.
זה שקיבלתי את הדעה שלך לא אומר שאני לא יכולה להביע דעה על הדעה שלך(:
למקרה שלא למדת תנך:
וַיִּשְׁתַּחוּ שָׁלשׁ פְּעָמִים וַיִּשְּׁקוּ אִישׁ אֶת רֵעֵהוּ וַיִּבְכּוּ אִישׁ אֶת רֵעֵהוּ עַד דָּוִד הִגְדִּיל. וַיּאמֶר יְהוֹנָתָן לְדָוִד, לֵךְ לְשָׁלוֹם: אֲשֶׁר נִשְׁבַּעְנוּ שְׁנֵינוּ אֲנַחְנוּ, בְּשֵׁם ה' לֵאמר, ה' יִהְיֶה בֵּינִי וּבֵינֶךָ וּבֵין זַרְעִי וּבֵין זַרְעֲךָ, עַד-עוֹלָם." (שמואל א', כ', מ'-מ"ב)
לאחר מותו של יהונתן בשדה הקרב נושא דוד את קינתו, ובה הוא מבכה את שאול ויהונתן, ואומר: "צַר-לִי עָלֶיךָ, יְהוֹנָתָן, נָעַמְתָּ לִּי מְאוד; נִפְלְאַתָה אַהֲבָתְךָ לִי מֵאַהֲבַת נָשִׁים" (שמואל ב', א', כ"ו)
הדעה שלך מקובלת אצלי לחלוטין,
את פשוט לא מבינה את ההבדל.
זה שקיבלתי את הדעה שלך לא אומר שאני לא יכולה להביע דעה על הדעה שלך(:
למקרה שלא למדת תנך:
וַיִּשְׁתַּחוּ שָׁלשׁ פְּעָמִים וַיִּשְּׁקוּ אִישׁ אֶת רֵעֵהוּ וַיִּבְכּוּ אִישׁ אֶת רֵעֵהוּ עַד דָּוִד הִגְדִּיל. וַיּאמֶר יְהוֹנָתָן לְדָוִד, לֵךְ לְשָׁלוֹם: אֲשֶׁר נִשְׁבַּעְנוּ שְׁנֵינוּ אֲנַחְנוּ, בְּשֵׁם ה' לֵאמר, ה' יִהְיֶה בֵּינִי וּבֵינֶךָ וּבֵין זַרְעִי וּבֵין זַרְעֲךָ, עַד-עוֹלָם." (שמואל א', כ', מ'-מ"ב)
לאחר מותו של יהונתן בשדה הקרב נושא דוד את קינתו, ובה הוא מבכה את שאול ויהונתן, ואומר: "צַר-לִי עָלֶיךָ, יְהוֹנָתָן, נָעַמְתָּ לִּי מְאוד; נִפְלְאַתָה אַהֲבָתְךָ לִי מֵאַהֲבַת נָשִׁים" (שמואל ב', א', כ"ו)
את יכולה לחשוב מה שבאלך אני עדיין עומדת על שלי.
הרי לא סתם אסור בדת שיהיה גבר עם גבר ואישה עם אישה יש לזה סיבה, ופה אני אסיים את הדיון יום טוב.
הרי לא סתם אסור בדת שיהיה גבר עם גבר ואישה עם אישה יש לזה סיבה, ופה אני אסיים את הדיון יום טוב.
^כשאין לך מה לומר בי לייק;
אנונימי
נכון אין לי מה לומר, כי אני את שלי כבר אמרתי.
^הפריכו את טענתך, ואין לך מה לומר...
אנונימי
סליחה מה אמרת? איבדתי אותך אחרי את...
בכל מקרה, להטבים יקרים ויפים שלי, אני אוהבת אתכם אין לכם שום סיבה לחיות בפחד, את מקובלים ותמיד יש לכם פינה בלב.
יש אנשים ממורמרים אבל זה לא מה שיעצור אותנו מלהתאחד ביחד. ולפזר אהבה(:
בעלה הכל יהיה בסדר הטיפול עוד יבוא❤
בכל מקרה, להטבים יקרים ויפים שלי, אני אוהבת אתכם אין לכם שום סיבה לחיות בפחד, את מקובלים ותמיד יש לכם פינה בלב.
יש אנשים ממורמרים אבל זה לא מה שיעצור אותנו מלהתאחד ביחד. ולפזר אהבה(:
בעלה הכל יהיה בסדר הטיפול עוד יבוא❤
כמה פעמים אפשר לחזור על אותו דבר?
אני את שלי כבר אמרתי ואני אלך עם האמונה שלי ולא אכפת לי מה תגידו, אף אחד לא יגרום לי לחשוב אחרת
אני את שלי כבר אמרתי ואני אלך עם האמונה שלי ולא אכפת לי מה תגידו, אף אחד לא יגרום לי לחשוב אחרת
אם את שלך כבר אמרת אז תזכירי לי למה בדיוק את עדיין ממשיכה לכתוב?
וואי תכלס זה באמת גזענות ברמה קשה