4 תשובות
כי יש אנשים שזה מרתיע אותם ונראה להם מוזר או שונה או כנגד הטבע ויש את האנשים שמעודדים את זה ואומרים שכל אחד יחייה את החיים שלו כמו שהוא רוצה.
*הומופובים.
ועזבי אותך, רובם יגידו כי זה נגד אלוהים ונגד האמונה שלהם, פשוט תעשי מה שבא לך ושימי קצוץ על השאר :)
ועזבי אותך, רובם יגידו כי זה נגד אלוהים ונגד האמונה שלהם, פשוט תעשי מה שבא לך ושימי קצוץ על השאר :)
פעם הייתי
היה לי ממש מוזר לראות זוג בנים מתנשקים או להפך
הרגיש לי שזה לא נכון ולא לגיטימי שיהיו זוגות כאלה
היום אני חושבת ההפך לגמרי שלכל אחד מגיע בדיוק אותם זכויות ולהפך אני ממש בעד ואוהבות את הקהילה
היה לי ממש מוזר לראות זוג בנים מתנשקים או להפך
הרגיש לי שזה לא נכון ולא לגיטימי שיהיו זוגות כאלה
היום אני חושבת ההפך לגמרי שלכל אחד מגיע בדיוק אותם זכויות ולהפך אני ממש בעד ואוהבות את הקהילה
אנונימית
הומופואמים חחחחחחחחח