52 תשובות
עדיף לא לומר כלום
זה מבאס וקשה אבל אין מה לעשות כי הן בזוגיות :(
תנסי להבין את זה ולהתגבר עליה
שואל השאלה:
הן גרות איתי במועצה האזורית... זה אומר שאני יכולה לראות אותה
אנונימית
אל תעשי כלום.. אם תתוודי או משהו גם כנראה לא תצאי בזוגיות מזה וגם תאבדי את שתיהן בתור חברות.. מצטער על הסיטואציה
שואל השאלה:
וכואב לי כל פעם כשאני רואה אותן ביחד
אנונימית
שואל השאלה:
וכבר אמרתי לה כשידעתי שהן זוג אבל היא לא יודעת שאני יודעת
אנונימית
וואי, אני לא אשקר זה מצב קשה אבל נראה לי שפשוט צריך להשלים עם זה שהן זוג ולשמוח, יהיה קשה לפעמים ואת תרצי להתרחק מהן אבל לא כדאי לעשות את זה, בכל זאת הן חברחת טובות שלך שכדאי לך לשמור בחיים שלך
תנסו לשכוח מזה כדי שתשמרו על החברות..
אין לך מה לעשות מלבד לקבל את המציאות, תהיי שמחה בשבילן ותמשיכי הלאה
שואל השאלה:
קשה לי להיות חברה שלהן עכשיו
אנונימית
שואל השאלה:
אני מאוהבת בה מגיל צעיר מאוד
אנונימית
אל תגידי כלום
להתקדם, לא לעשות כלום.
נכון שזה מבאס אבל אין ברירה אלו הם החיים
שואל השאלה:
אתם לא מבינים כבר אמרתי
אנונימית
תמשיכי הלאה. אין ככ מה לעשות בסיפור הזה
אין מה לעשות ולצערך זה לא הולך להיות יותר קל עם הזמן פשוט את צריכה להיות חזקה ולחכות שהרגשות יעברו
שלישיה?
סתם סתם
למרות שזו אפשרות...(;

אל תבכי 3>
תישארי חברה שלהן בכל זאת.
אבל בבקשה אל תפרידי בניהן!
אנונימית
אוו תשמרי את זה לעצמך או שתגידו למישהו (לא לאחת מהן)
תאמת שצריך להמשיך הלאה אם כמה שזה כואב :(
אבל אולי יהיה לך מזל והן היפרדו..
(לא רומזת כלום)
מזכיר לי את הקומיקס unrequited love skill
אבל בכל מקרה, אני ממש מצטערת שנקלעת למצב הזה זה נשמע לא קל בכלל
אני לא בטוחה מה יכול לעזור, אבל אם כואב לך לראות אותן ביחד אל תעשי את זה לעצמך ותנסי להתרחק קצת עד שתרגישי שאת יכולה להתמודד עם זה.
גם לנסות להכיר אנשים חדשים יכול לעזור, אני ממש מקווה שתצליחי לעבור את זה
ויכול להיות שהן יפרדו אחרי זמן מה (לא מאחלת להן את זה, אבל גם אופציה)
לדעתי אם זה ממש מעיק עלייך גם להתוודות על הרגשות שלך יכול לעזור, אבל חשוב שזה יהיה לא בכוונה להתקדם עם זה לאנשהו כי את יודעת שהיא עם מישהי אחרת עכשיו
אנונימית
אוי, אני מצטערת לשמוע ..
לפי דעתי אל תעשי משהו , תתחילי עם מישהי ואולי הרגשות שלך אל החברה הזאת יעלמו ותנסי לפרגן להן ❤
מבינה אותך ממש כואב, אני סטרייטית אז אני אשווה את זה שזה כמו שיהיה לי קראש שהוא החבר הכי טוב שלי והחברה הכי טובה שלי תיהיה איתו.
אני חושבת שבסיטואציה כזו הייתי פשוט נותנת לזמן לעשות את שלו ומה שיקרה יקרה, או שהייתי מספרת רק בשביל להוריד אבן מהלב ושאני אוכל להתקדם, אם את צריכה אני כאן בפרטי 3>
שואל השאלה:
כבר.אמרתי.בפעם.האלף.
אנונימית
אהממ.. נראלי כדאי לך להמשיך הלאה.
אני יודעת את לא אם מי שאת אוהבת וזה כואב אבל לפחות לחברה שלך טוב...
יהיה טוב אל תדאגי
שואל השאלה:
והיא אמרה לי שהן נפרדו אבל ממש יש לי הרגשה שהם שוב ביחד לפי ההתנהגות של שתיהן
אנונימית
זה קרה לי גם זה קשה אבל תנסי לא לומר כלום כדאי לא לפגוע בהו
^אהובה גם אם הן נפרדו זה לא משנה...
לא הולכים לאקסים או אקסיות של חברות שלך.
זה חוק בסיסי בחברות.
אבל אם את עד כדי כך מאוהבת בה את צריכה לחשוב מה יותר חשוב לך.
להיות איתה ויש סיכוי שתאבדי את החברה הכי טובה שלך לנצח.
או להמשיך הלאה והלציל את החברות שלכן
אין מה לעשות, לפעמים החיים קשים, אבל אל תהפכי אותם לקשים יותר, אם תתערבי בזה יכול לקרות דבר גרוע עוד יותר, תמשיכי הלאה
ולבכות זה בריא אז אין פה בעיה לבכות
זה מבאס ואני מבינה אותך.
אבל אם הן ביחד וטוב להן ביחד אז כנראה מי שאת מאוהבת בה היא לא האחת בשבילך ואולי יש מישהי אחרת שמחכה לך ואת רק צריכה למצוא אותה.
את תתגברי על זה 3>
להמשיך הלאה ולא לעשות כלום .
תתגברי אין לך זכות (מוסרית) להתחיל איתה או לסכסך או לבלגן את כל המצב שלהן
שואל השאלה:
תודה כולם אתםן עוזרים❤❤❤❤
אנונימית
זה בטוח ממש ממש קשה אבל לא ניראלי יש לך ככ מה לעשות כי להרוס להן את הזוגיות זה לא לעניין
no problemo amigo
זה בטח קשה כששתיהן חברות שלך... אמ... לא יודעת איך אני יכולה לעזור... אולי פשוט תאמרי לאחת שאת אוהבת? בהצלחה (:
אבל אני מקווה שתעברי את זה כי זה בטוח ככ קשה 3>
לעבור האלה ולכבד את הזוגיות שלהן...
זה בעיה אם אני הומופוב? מה היא?
אנונימי
אני מצטערת לשמוע, אבל תנסי להמשיך הלאה, זה יהיה קשה מאוד ואני מבינה אבל בסופו של דבר את תצליחי 3>
תגידי לה
אין לך מה לעשות עם זה סורי.. תצטרכי קצת מרחק מהן כדי להתגבר על הקראש על החברה הזאת כי אין טעם שתהרסי להן את הזוגיות. אבל תגידי לפני שאת צריכה מרחק כי את עוברת משהו שאת מעדיפה לא לדבר עליו איתן כרגע..ועדיף שתתוודי בלמה התרחקת כשהמצב שלך יירגע ולא יהיו כבר רגשות אליה.
אוי לא נחמד.. אבל אני חושבת שאת צריכה שניה לעצור ולנסות להמשיך הלאה כי אם את תהיהי תקועה שם את לא תפתחי לאנשים אחרים. אני מצטערת על הסיצוטציה... ומקווה שעזרתי❤
להמשיך הלאה אין מה לעשות
לדעת מקס לצאת עם הבסטי זה לא רעיון טוב.
תחכי חודש ואם הן ישארו ביחד אז אל תעשי כלום
תנסי להגבר
תכירי א.נשים חדשים
תחכי שהן ייפרדו
אף אחד לא אמור להיות גזען להומופובים ולהגיד לי איזה שאלות בשבילי ואיזה לא
אנונימי
או גאד, קרה לי בעבר...
עדיף שלא תגידי שום דבר ושתנסי לעבור הלאה ולמצוא מישהי אחרת.
אני מקווה שתצליחי לצאת מהמצב המזעזע הזה בקרוב.
שואל השאלה:
איפה מכירים אנשים חדשים? כבר סיימתי י"ב בקיץ 2019
אנונימית