7 תשובות
לשטוף פנים או להתקלח או לראות סרטונים מצחיקים
שואל השאלה:
אין לי מצב רוח בכלל לכלום
אני אישית ממליצה להוציא את זה , אני כל כך מגיע את הרגש הזה של להחזיק את הדמעות
דוגמה שלי , באחד הריבים האחרונים שלי עם אבא שלי החזקתי יותר מדי כי זאת הייתה הפעם הראשונה שעמדתי על שלי , והדמעות פשוט באו מעצמן, ניסיתי להחזיק אותן ובסוף וויתרתי כי זה לא מראה שאני חלשה.
בכל מקרה להחזיק את הדמעות זה קשה , עד לשלב שאת לא יכולה ומוציאה , אבל אם לא בא לך לבכות בסיטואציה מסויימת אני ממליצה לשתות משהו , להירגע , ללכת לשמוע מוזיקה לשטוף פנים אפשר לצאת אפילו להליכה זה מרגיע
להסתכל למעלה כדי שהדמעות לא יזלגו. כדי לשפר את המצב רוח? ראיתי שיש לך אחלה חוש הומור מהמסר שכתבת היום בחברים לעט
כדאי לך פשוט להוציא את זה
זה ממש משחרר
שואל השאלה:
אני לא יכולה ההורים שלי בבית ואני לא רוצה שהם יראו אותי בוכה
זאת לא בושה לבכות