3 תשובות
תפהקי ותשימי את היד על החולצה זה כזה ירגיע את העין לא לדמוע
לחשוב על השואה או משהו גרוע (בקטע של פרופורציה)
זה לא טוב להחזיק את הדמעות זה לשמור בלב וזה יותר גרוע עדיף לבכות זה משחרר