11 תשובות
למה יש לך דמעות?
למה חמודה? קרה משהו?
אל תחזיקי
שואל השאלה:
לא עכשיו כיאלו בכללי נגיד אני עם אנשים ולא בא לי לבכות
אנונימית
אם זה הדרך שלך לפרוק תשפכי:/
אני כאן לעזור בהכל:/
פשוט תחשבי על משהו מצחיק
אם את צריכה משהו אני כאן לא לשכוח;)
האמת אני אומרת לעצמי אל תבכי מחיר כולם, תבכי אחר כך ומתאפקת וכשאני מגיעה הביתה אני מבינה כמה זה היה שטותי וכמה אין לי מה לבכות על זה.
אבל בעיקרון אם מה שעוזר לך להתפרק, לכי על זה
לבכות זה לא בושה
אם את צריכה עזרה אני פה ❤
שואל השאלה:
אבל אני בוכה יותר מידי וזה כנראה נמאס לחברות שלי כי אני גם לא מספרת להן אף פעם למה אז אין לי ממש מה לעשות חוץ להחזיק את זה עד שאני מגיעה הביתה, עוזר לי לבכות אבל לא עם אנשים שלא נותנים לי מקום לזה.
אנונימית
עדיף לשחרר הכל ולבכות. אם את נמצאת במקום פומבי ולא בא לך תנסי לפזול זה מעלים את הדמעות בעיניים. או שתפהקי ותגידי שזה מזה.