16 תשובות
אל תעצרי אותם זה באמת לא טוב פשוט תוציאי הכל עד שלא יהיה כבר
למשוך יותר חזק למעלה, או לא לעצור אותן - זה לא רע לבכות את יודעת. דווקא עדיף מאשר לשמור בפנים.
שואל השאלה:
זה מציף בלי שאני רוצה
מועקה כזאת גדולה
אנונימית
אולי יעזור לך לשחרר ופשוט לבכות?
נשמע עמוק, ממה זה נובע?
תשטפי פנים, תראי סדרה מצחיקה כלשהי
ואם את עם שירים עצובים או שהמשמעות שלהם כבדה תפסיקי לשמוע
אוף כל כך עצוב לי עלייך
תחשבי על דברים שאת אוהבת
היי יקירתי, את בן אדם מדהים לפי מה שראיתי בתשובות שלך, ובגלל זה אני לגמרי מציעה לך לבוא לדבר איתי ואעשה הכל כדי לגרום לאחת מדהימה כמוך להרגיש טוב יותר...❤
שואל השאלה:
עזבו, אצטרך להשלים עם המצב
תודה לכם
אנונימית
יקירה, להחזיק את הדמעות בפנים רק יקשה עלייך.
תבכי, תשחררי הכל.
את תרגישי הקלה מטורפת..
אני מציעה לך לדבר אל עצמך מול המראה,
לחזק את עצמך.
ואת יותר ממוזמנת לבוא לפרטי :)
לישון או להוציא
אני תמיד הייתי מחזיקה דמעות ובזמן האחרון דמעות מתחילות לעלות לי אפילו משטויות ואםילו מדברים שפעם לא הזיזו לי
אז עדיף להוציא כבר עכשיו כדי שזה לא יצטבר
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא מאמינה שאני בכלל כותבת כאן
אבל אין לי עם מי לדבר
נגמרו לי הכוחות
אנונימית
אני מבינה אותך כלכך!
התחושה הזו קשה, מתסכלת ומפרקת.
בבקשה תעני לי בפרטי.
תשחררי את הדמעות, מבינה אותך גם אני שונאת לבכות.
ששומרים יותר מדי מגיעים למצבים כאלה, זה לא בריא תשחררי.. אם לא משחררים זה נשאר, זה בסדר לבכות לפעמים
תשתי מים, תכנסי למקלחת, תשמעי מוזיקה, תסדרי נשימה
מוזמנת לדבר אני פה בשבילך, יהיה בסדר❤
תבכי פשוט
אם את לא בוכה עכשיו אז את תתחילי לבכות מכול דבר
אם את רוצה לדבר את מוזמנת❤
מבינה אותך
פעם הייתי נמענת מלבכות אבל עכשיו אני חושבת שעדיף כן לבכות
ואני מסכימה עם מולאן, מרוב שהייתי נמנעת מבכי בזמן האחרון אני כבר בוכה מכל דבר
שואל השאלה:
מעריכה כל אחד ואחת כאן!
אנונימית