4 תשובות
לא. כנראה כרגע הוא חוגג את החיים שלו, בהצלחה
לא. יש גבול בין אהבה לאובססיה. הוא נחצה.
FML
וואלה לא.
למה את בוכה? תתראו אחר כך
חמוד שאת מתגעגעת אבל זה רק יומיים אין לך מה להיות נסערת מידי