4 תשובות
לא. כנראה כרגע הוא חוגג את החיים שלו, בהצלחה
לא. יש גבול בין אהבה לאובססיה. הוא נחצה.
וואלה לא.
למה את בוכה? תתראו אחר כך
למה את בוכה? תתראו אחר כך
חמוד שאת מתגעגעת אבל זה רק יומיים אין לך מה להיות נסערת מידי
באותו הנושא: