41 תשובות
עם הזמן זה עובר מניסיון... תעשי דברים לזכרה לי ממש עוזר לקרוא לעילוי נשמה תהילים ולברך לעילוי נשמתה
אנונימית
שואל השאלה:
לא רלוונטי, אני בת 13.
לא רלוונטי, אני בת 13.
אנונימית
יקירה שלי,
אני משתתפת בצערך. זה אכן קשה לאבד אדם, במיוחד משפחה.
בסופו של יום זה גלגל החיים, את תראי שהזמן יעשה את שלו.
במידה ואת צריכה משהו - אני תמיד תמיד כאן בשבילך, לילה טוב!
אני משתתפת בצערך. זה אכן קשה לאבד אדם, במיוחד משפחה.
בסופו של יום זה גלגל החיים, את תראי שהזמן יעשה את שלו.
במידה ואת צריכה משהו - אני תמיד תמיד כאן בשבילך, לילה טוב!
זכרונה לברכה.
אובדן זה בין הדברים הכי קשים שמישהו יכול לחוות...
אין מה לעשות, זה העולם ואנחנו לא יכולים למנוע את זה לצערנו.
אני יודעת שזה קשה, כואב ועצוב אבל בסופו של דבר את תמשיכי הלאה. זה לוקח זמן אבל תקחי לך את הזמן הזה להתאבל ולהשלים עם המוות.
אני לא אנחם אותך כפי שרצית, אני גם לא אוהבת לנחם אנשים אבל אני רק רוצה שתביני שבסופו של דבר היא תשאר איתך גם אם את לא רואה אותה והיא תלווה אותך למשך כל הדרך, היא עדיין שמורה בתוכך.
שלא תדעי עוד צער...
אם את צריכה מישהי לדבר איתה, אני פה :)
אובדן זה בין הדברים הכי קשים שמישהו יכול לחוות...
אין מה לעשות, זה העולם ואנחנו לא יכולים למנוע את זה לצערנו.
אני יודעת שזה קשה, כואב ועצוב אבל בסופו של דבר את תמשיכי הלאה. זה לוקח זמן אבל תקחי לך את הזמן הזה להתאבל ולהשלים עם המוות.
אני לא אנחם אותך כפי שרצית, אני גם לא אוהבת לנחם אנשים אבל אני רק רוצה שתביני שבסופו של דבר היא תשאר איתך גם אם את לא רואה אותה והיא תלווה אותך למשך כל הדרך, היא עדיין שמורה בתוכך.
שלא תדעי עוד צער...
אם את צריכה מישהי לדבר איתה, אני פה :)
יאו סבתא שלי נפטרה לפני שלוש שנים אני פשוט לא יוצאת מזה כל יום אני בוכה אני מקווה שאני אצליח...
שואל השאלה:
מקווה בשבילך, אצלי בראש היא עדיין חייה.
מקווה בשבילך, אצלי בראש היא עדיין חייה.
אנונימית
אני מציע לך לנקות את הראש ממחשבות ולדמיין אותה ואותך ברגעים הטובים שלכם ביחד נ.ב משתתף בצערך זה קרה לי עם סבא שלי והתקדמתי בהצלחה לך):
שואל השאלה:
לא הינו קרובות, היא גם הייתה ממש מבוגרת אבל היא מאוד אהבה אותי
לא הינו קרובות, היא גם הייתה ממש מבוגרת אבל היא מאוד אהבה אותי
אנונימית
אוקיי אז לפחות היה לך איתה אחד או שניים כי עם לא אני פאקינג צנצנת
שואל השאלה:
כן היה לי אבל לא באלי להיזכר בזה
כן היה לי אבל לא באלי להיזכר בזה
אנונימית
אולי תנחמי תצמך באיזה גלידה או ארטיק או משהו קר וטעים ותדעי שהיא מסתכלת מלמעלה,אני יודע שאני נשמע מפגר-_-
שואל השאלה:
חחח בטח אני אנחם את עצמי עם גלידה.
חחח בטח אני אנחם את עצמי עם גלידה.
אנונימית
חשוב מאוד גלידה או ארטיק ודברים קרים למיניהם משמחים לפעמים לפחות אותי מדי פעם ארטיק בקיוסק של מנשה(:
שואל השאלה:
כן רק רגע אנע אצא ב 1 בלילה שהיום גם ה 24 ואלך לקנות לעצמי גלידה איפשהו (הכל סגור)
כן רק רגע אנע אצא ב 1 בלילה שהיום גם ה 24 ואלך לקנות לעצמי גלידה איפשהו (הכל סגור)
אנונימית
אני מדבר על מחר
שואל השאלה:
אה נו עד מחר יש זמן
אה נו עד מחר יש זמן
אנונימית
מקסימום 10 שעות
שואל השאלה:
יוצא שבת ב 8? זה אומר שרק אחרי זה יפתחו את החנויות
יוצא שבת ב 8? זה אומר שרק אחרי זה יפתחו את החנויות
אנונימית
שיט לא חשבתי על זה מנשה שומר שבת לא
שואל השאלה:
כן נו הוא שומר
כן נו הוא שומר
אנונימית
רגע אין אצלך בעיר איזה סניף 24/7 כולל שבת
שואל השאלה:
לא יודעת.
לא יודעת.
אנונימית
איזה עיר את בכלל גרה שאת לא יודעת עם יש לך שם סניף
שואל השאלה:
תל אביב
תל אביב
אנונימית
תל אביב אוי ואבוי, יש מלא בתל אביב מה יש לך
שואל השאלה:
נו אבל איפה
נו אבל איפה
אנונימית
אם פי אם אולי או טיב טעם או אין לי מושג מה עוד
שואל השאלה:
אה טוב לא משנה רעיון הגלידה לא משהו
אה טוב לא משנה רעיון הגלידה לא משהו
אנונימית
מי יש לך בבית שהוא טעים
תאכלי איזה ביסלי או איזה חטיף טוב
שואל השאלה:
אמ יש רק במבה ניראלי
אמ יש רק במבה ניראלי
אנונימית
תשימי את שיר הבמבה בזמן שאת אוכלת במבה זה עושה וייב טוב אוקי אני פשוט אוטיסט
תעשי קעקוע שמזכיר לך אותה
חוץ מלהתאבל עם המשפחה ולתת לזמן להקל על הכאב אין ממש מה לעשות יותר מידי.
משתתפת בצערך
משתתפת בצערך
משתתף בצערך
גם סבתא שלי נפטרה לפני חודשיים וצריך להבין שזה העולם, ככה עובד העולם ולבכות כל החיים לא יעזור.
זה לגיטימי לבכות בהתחלה
גם סבתא שלי נפטרה לפני חודשיים וצריך להבין שזה העולם, ככה עובד העולם ולבכות כל החיים לא יעזור.
זה לגיטימי לבכות בהתחלה
אלוהים תהרוג אותי ודי
שואל השאלה:
גאוני.
גאוני.
אנונימית
משתתף בצערך מקווה שהרעיונת שלי יעזרו אולי...
שואל השאלה:
כן הן לא אבל עודדת אותי טיפה.
כן הן לא אבל עודדת אותי טיפה.
אנונימית
שמח לשמוע תזכרי שהיא גאה ומסתכלת מלמעלה לילט שבוע מוצלח
שואל השאלה:
לילהטוב
לילהטוב
אנונימית
באותו הנושא: