התחברות
הרשמה
סבתא שלי נפטרה לפני כחצי שנה וקשה לי לעכל שלא יראה אותה יותר איך להתמודד?
15 באוקטובר 2020, 00:05
סבתא
3 תשובות
תן לזמן לעשות את שלו ותעסיק את עצמך כל הזמן כדי לא לחשוב עלייה יותר מידי
ק
קרקר(:
בסוף מקבלים את זה
M
MrDaddy
זה רק לתת לזמן לעשות את שלו
I
Its viktor
באותו הנושא:
סבתא שלי נפטרה יחסית מזמן אבל בזמן האחרון כמעט כל דבר מזכיר לי אותה וקשה לי
סבתא שלי נפטרה היום, קשה לעכל את זה, אני ממש אהבתי אותה.
סבתא שלי נפטרה לפני חצי שעה בבית החולים,ואימא שלי שם אני לא מאמינה שהיא נפטרה אני בוכה פה
אם סבתא שלי נפטרה לפני כמה ימים מותר לי לצאת בחוץ או אסור עד שנגמר השבעה ?
סבתא רבא שלי נפטרה לפני כמה חודשים ועדיין ככ קשה לי עם זה ואני לא מצליחה לעכל את זה, היא הבן אדם הכי טהור מדהים ומושלם
סבתא שלי נפטרה לפני חודשים,קשה לי לעכל שלא יראה אותה יותר... איך להתמודד?
התמודדות עם מות אם - אמא שלי נפטרה לפני חודש וחצי, וקשה לי לעכל את זה ואני חושבת עליה הרבה בזמן האחרון ואני ממש מתגעגעת אליה..
סבתא רבא שלי נפטרה היום וקבעתי לפני שבוע ללכת מחר בבוקר לים עם חברות.
סבתא שלי נפטרה לפני כמה ימים
היום לפני 25 שנה סבתא שלי נפטרה, אני לא הכרתי אותה, זה הגיוני שעצוב לי?
סבתה שלי נפטרה לפני שבוע ואני ממש עצובה כי הי הייתה כל עולמי :(