6 תשובות
אוי חיים שלי אני ממש מצטערת לשמוע תיהי חזקה אם אתה רוצה לדבר ולפרוק אז אני פה
קודם כל תתבישי לך שאת נוגעת בסמים ובשיט הזה שרק ידרדר ויפגע בך! היא הייתה מאוד לא שמחה לשמוע שאת ככה והאמת? גם אני איבדתי סבתא שגידלה אותי ואני מתגעגע אליה האמת! אבל... אני חושב שהיא הייתה רוצה שאהיה חזק ואחייך שהיה לי טוב והיא אפשהיו שומרת עלי מלמעלה ואני גאה במה שעשתה עבורי! היא דאגה ושמרה עלי! אז אני חא אוותר על עצמי ואכשל אני אמשיך לדאוד לעצמי
מצטער על התתבישי לך.. אני פשוט ממש מתעצבן לשמוע שאת מוותרת לעצמך ומשתמשת בחומר הזה רק בשביל להרים את עצמך זה עושה נזק וחבל עליך שאת זו שתסבול מזה
אני מבקש ממך! למצוא משהיו אחר משהיו תחביב ציור שירה מהלב או כתיבה אפילו אפילו להתנדב במקום למבוגרים ככה שהיא הייתה מתגאה בך במי דאת ושהיא הצליחה לשמור עליך! כי חבל שעכשיו את תלכי לאיבוד תהיה מדוכאת ומתוסכלת זה כואב...))
היי כל כך עצוב בת כמה את?
שואל השאלה:
21
אנונימית