2 תשובות
זה בעיקרון ממש קצת בלי ארוחות אמיתיות..
תנסי לוותר על הכדורי שוקולד כי זה לא בריא בכלל והרבה קלוריות.
הכל סך הכל טוב רק שתדעי שבבננה יש בערך 120 קלוריות.
בקיצור זה ממש אחלה אבל תנסי להחליף את הכדורי שוקולד וחלב סויה בארוחת ערב קלילה כמו טוסט עם חביתה או קרונפלקס (בריא אבל)
זה יותר עדיף
תנסי לוותר על הכדורי שוקולד כי זה לא בריא בכלל והרבה קלוריות.
הכל סך הכל טוב רק שתדעי שבבננה יש בערך 120 קלוריות.
בקיצור זה ממש אחלה אבל תנסי להחליף את הכדורי שוקולד וחלב סויה בארוחת ערב קלילה כמו טוסט עם חביתה או קרונפלקס (בריא אבל)
זה יותר עדיף
שואל השאלה:
לא אוכלת בכללי כדורי שוקולד וכאלה, היום היה יום פינוק כזה חח
האורחת בוקר הייתה הבננה, צהריים החזה עוף והבטטה ובערב הסלט (כוס סלט כזה בערך)
הכדורי שוקולד היו נשנוש בין לבין (בדרך כלל הנשנוש זה קצת אגוזים או תמר אם בא לי משהו מתוק או סלרי עם כפית גבינה)
לא אוכלת בכללי כדורי שוקולד וכאלה, היום היה יום פינוק כזה חח
האורחת בוקר הייתה הבננה, צהריים החזה עוף והבטטה ובערב הסלט (כוס סלט כזה בערך)
הכדורי שוקולד היו נשנוש בין לבין (בדרך כלל הנשנוש זה קצת אגוזים או תמר אם בא לי משהו מתוק או סלרי עם כפית גבינה)
אנונימית
באותו הנושא: