8 תשובות
הלוואי והייתי נותנת עצות אבל אני מחפשת אותן בעצמי:(
פסיכולוג\ית, לנסות להיות יותר פתוח. לקחת סיכונים.
שואל השאלה:
אין לי כסף לפסיכולוגית..
אז לנסות להיות פתוחים עם אנשים, ולקחת סיכונים, לעשות דברים גם אם זה מפחיד.
אין לי כסף לפסיכולוגית..
אז לנסות להיות פתוחים עם אנשים, ולקחת סיכונים, לעשות דברים גם אם זה מפחיד.
מה עם ההורים שלך? הם יכולים לעזור לך לממן לך כסף לטיפולים? ונסי לעשות מה שמפחיד גם אם זה קשה, אולי את תצליחי אחרי כמה ניסיונות
שואל השאלה:
לא חושבת אנחנו במצב כלכלי על הפנים
וכן אני מנסה (לפני הסגר לפחות ניסיתי), לפעמים עוזר להתגבר
ברוך ה' המצב לא חמור מדי אצלי
לא חושבת אנחנו במצב כלכלי על הפנים
וכן אני מנסה (לפני הסגר לפחות ניסיתי), לפעמים עוזר להתגבר
ברוך ה' המצב לא חמור מדי אצלי
אוקי, אולי תנסי דרך כללית או משהו כזה אם יש משהו מוזל שם.
שואל השאלה:
תודה לך 3>
תודה לך 3>
על לא דבר
באותו הנושא: