4 תשובות
שואל השאלה:
אצלי זה הורים שיפוטיים (הם היו ככה רק בעבר, עכשיו אני הרבה יותר פתוחה איתן על הכל והם הרבה יותר מבינים).
מבחינת חברה לא היו לי חברים ביסודי
חברה שלי שהייתה לי פשוט המציאה עליי סטיגמות בכיתה ושנאה אותי וככה כל הכיתה האמינה לסטיגמות וכל ילד שניסיתי להתחבר איתו פשוט שנא אותי והיו ממש ממש רעים אליי, חלקם אפילו ניצלו את הביישנות שלי למטרות אישיות. הייתי מהילדים שרק ישבו וחיכו שההפסקה תיגמר.. תודה לאל עליתי לחטיבה עם אנשים יותר בוגרים וצברתי חברים חדשים ויכולתי לפתוח דף חדש (:
אין לי חרדה חברתית חזקה, (בעבר כן היה לי, עכשיו פיתחתי הרבה יותר עמוד שדרה) אבל כן יש לי לפעמים חשש שלא יקבלו אותי וכל מיני כאלה חששות.
היום ברוך ה' אני מאמינה שכל האנשים טובים ומי שלא רוצה להיות טוב אליי שיילך לאלף לעזע**ל
ויש לי את החברים שלי וזהו זה מספיק לי אני מרגישה מאושרת.
ותמיד גם מנסה להכיר ילדים חדשים כדי להתגבר על כל מיני חששות שלי
אצלי זה הורים שיפוטיים (הם היו ככה רק בעבר, עכשיו אני הרבה יותר פתוחה איתן על הכל והם הרבה יותר מבינים).
מבחינת חברה לא היו לי חברים ביסודי
חברה שלי שהייתה לי פשוט המציאה עליי סטיגמות בכיתה ושנאה אותי וככה כל הכיתה האמינה לסטיגמות וכל ילד שניסיתי להתחבר איתו פשוט שנא אותי והיו ממש ממש רעים אליי, חלקם אפילו ניצלו את הביישנות שלי למטרות אישיות. הייתי מהילדים שרק ישבו וחיכו שההפסקה תיגמר.. תודה לאל עליתי לחטיבה עם אנשים יותר בוגרים וצברתי חברים חדשים ויכולתי לפתוח דף חדש (:
אין לי חרדה חברתית חזקה, (בעבר כן היה לי, עכשיו פיתחתי הרבה יותר עמוד שדרה) אבל כן יש לי לפעמים חשש שלא יקבלו אותי וכל מיני כאלה חששות.
היום ברוך ה' אני מאמינה שכל האנשים טובים ומי שלא רוצה להיות טוב אליי שיילך לאלף לעזע**ל
ויש לי את החברים שלי וזהו זה מספיק לי אני מרגישה מאושרת.
ותמיד גם מנסה להכיר ילדים חדשים כדי להתגבר על כל מיני חששות שלי
שואל השאלה:
^^ 3>
^ תודה לך! אני באמת ממליצה לך לעבוד כפסיכולוגית שמעי שעזרת לי בטירוף
^^ 3>
^ תודה לך! אני באמת ממליצה לך לעבוד כפסיכולוגית שמעי שעזרת לי בטירוף
בהצלחה ושמחה שעזרו לך ^ :)
שואל השאלה:
יאא מלא בהצלחה יש לך פוטנציאל ענק
יאא מלא בהצלחה יש לך פוטנציאל ענק
באותו הנושא: